Alla inlägg under januari 2008

Av mly - 25 januari 2008 09:46

vaknade för ett tags edan eller LInus väckte mig eller de gjorde han kanske inte, men han rullade runt i sängen sen kikade han på klockan. Jag är lätt väckt på morronen  :)


Nu duschar han och jag har bloggläst lite. Blir väl lite frukost. Kanske kan se klart på Super Sugen, ja fick så ont i bollen så kunde ej kika klart igår.

Ska göra lite te och ta fram mackisar och sen kika klart på filmen. Filmen är helt ok, kanske inte så där super kul som jag trodde, men den är kul :)


tjo hej så länge

Av mly - 24 januari 2008 21:57

Jätte gott med Tacos på BiteLine, kunde inte hålla mig från guccamolen, men killarna åt hamburgare och Henke pizza ! Det såg åxå gott ut.


Efter BiteLine åkte vi o hyrde film, SuperSugen! Den ville ja se på bio förut, men hann aldrig gå och se den. Perfekt att den kommit på dvd.

Hoppas den är bra.


Imårn är man ledig, wie.. Linus har sovmorron, skönt! Hoppas man får sova att ingen ringer och väcker en. Mitt huvud behöver de. Har ont i huvudet "igen"..... Behöver ut i friska luften imårn...


Film tajm! Kanske skulle man göra lite popcorn på spisen, vi har popcorn kärnor hemma, så gott när man gör dom kastrull åxå, lite nyttigare med :)

Av mly - 24 januari 2008 19:09

Åååååååååå, jag är så hungrig... Linus kom hem nu!!

Av mly - 24 januari 2008 18:27

Go kväll!


jag var så grymt sugen på tacos idag. Orka handla allt till tacos, kostar lika mycket som att äta tacibuffé :) och då har man allt klart. Så ikväll blir det Biteline med Henke och Freddi, skoj!



Jag har just duschat och gossat med Chanel. Vi har idag även bokat tid för 1 års kontroll till lilla gumman, tisdag kväll. jag undrar hur det ska gå, Först åka bur som hon hatar, sen bli undersökt och få spruta, åka hem i läskig bur. Usch hon kommer hata oss!


Linus bör komma snart, han slutade för ett bra tag sen :) Ah bara han kommer hem innan halv 8 så.....


Nu ska ja bloggläsa lite medans håret torkar, blir lite  mindre att föna ialla fall!

Av mly - 24 januari 2008 12:12

Vilklen kisse är inte värd en sådan?


www.pupstar.se

Av mly - 24 januari 2008 12:05

Man blir bara glad av att titta på den:) Skulle du vilja förstöra denna?

Den glittar nog fint :)



Av mly - 24 januari 2008 11:04

I morse precis innan LInus skulle till jobbet, kommer han in och frågar vart hans wax är. Vi köpte tt nytt här om dagen. Hlet borta! Konstigt. Ja ja visste ju tyvärr inte heller, jag sov sen bidare och vakna för en halv timme sen typ.. skönt!


Hyffsat fint väder idag med, skönt. Men hinner ingen prommis idag. Får bli lite i helgen när man är ledig. Nu börjar ju Linus åxå tcka de är ok! Om man har ett mål, typ ta en kaffe på stan eller nåt. Ungefär som ett barn :)


Nu börjar magen kurra, ska ta och äta lite frukost... Men har ju lunch på jobbet idag jobbar ju kort dag, men dras för lunch så blir köttgryta och potatis till lunch sedan., Gott !


Ni som bor i SUndsvall som läser min blogg:

Vilket fik i stan rekoemnderar ni?

Av mly - 23 januari 2008 21:00

Snön kommer igen, kallt som attan är de, tycker jag i alla fall.. Burrburr....

Har ni kyligt och kallt i Eskilstuna?


Efter jobbet åkte jag och handlade lite grönsaker, linus hade lagat kyckling i ugnen sen gjorde vi bara grönsallad till de med fetaost och avokado. Nyttigt! :) Känns fräscht ! Men ja blev endå illamående, vet ej why...?!


Har kikat lite Simpssons, Linus fick välja kanal! :D


Vet ej vad som händer nu, kanske lite China shack men min älskling har blivit ite för bra på det. han var dålig på dt i början, de tyckte jag var roligare :) För då vann jag! Nu förlorar jag ju hela tiden, börjar nästan bli booring. Måste komma på nån taktik...


I morgon har man sovmorron, nice.. Sen är man ledig i 3 hela dagar..
SPA i helgen, så skönt!

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards