Alla inlägg den 5 januari 2008

Av mly - 5 januari 2008 22:25

Emmie, man måste ha ett google konto för att kunna skriva kommentarer? hmm..eller? Jag har ju försökt och det låter så bökigt=( Synd


kul att kommentera ju :)


Puss gumman

Av mly - 5 januari 2008 19:09

Mums åt mat på Saigon, eller avhämtning givetvis... Super gott ju. Vii hade aldrig beställt därifrån förut, de kommr iv nog göra flera ggr..


Inte så mkt annat planerat för kvällen dock. Mätta och belåtna är vi i alla fall...


Föresten, EMMi har Erik sagt någto om sin liknelse med Jimmy Janssoon?? :) Han kanske blir sur på mig *skratt*

Av mly - 5 januari 2008 17:12

hihi efter jobbet idag kände jag ett sånt sug... Ni undrar säkert på vad..

Joo att gå in på Mio:) Jobbade till halv 5 idag så hann in en sväng, köpte stora blocksljus ska ju göra om jul, ljusfatet så de blir lite vanligt igen :)

Köpte även en gul citron och en grön citron, i plast som jag ska dekorera med :)


Skulle bheövt vanlig dekor sand så for in på ikea men sanden var helt slut!!!!!! Sällan, typiskt när man ska ha den. Så kan inte pyssla med det där idag :(


Vet inte vad vi ska göra ikvälll...

Nu ska jag i alla fall hoppa in i dsucehn och värma mig!

Av mly - 5 januari 2008 10:27

Hihi kika vad söta...

En Burk att ha hennes torrfoder i:

 


Och sen den söta matskålen att ha torrfodret i. Chanel äter ingen annan mat än de nämligen:)



Nu sitter jag och äter gröt, börjar jobba om ett tag. Jobbar rätt korta dagar helger vilket är helt ook=)

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards