Alla inlägg den 12 januari 2008

Av mly - 12 januari 2008 23:06

Tjo hej!


Jag åkte hem till Lasse & Gunilla där jag blev bjuden på mat. Ni är för goa..

Precis som stekhuset mat kom Lasse och jag fram till. Vi fick 3 rätters, jag blev så mätt att ja inte orkade äta upp den goa efterätten.

Vi kikade lite på tv och så, så kom ja nyligen hem till galande katt!


Linus är ute och äter med nåra från jobbet. Hoppas han inte blir allt för sen....


Nu ska ja bloggläsa lite :)

Av mly - 12 januari 2008 16:55

2 sånna lampor vill jag nog ha i fönsret i vårt nya rum (mitt bloggrum)

di hittar dom på ikea...


skit coola.

Av mly - 12 januari 2008 16:53


Visst är dom läckra. Du hittar dom på:

www.bernardchauveau-editeur.com 


Av mly - 12 januari 2008 16:19

heloo..


jag for ju till veronica efter att jag väckt hon idag :) vi blev hungriga och bestämde oss för biteline, blev taco buffé. Yuummie.. Man var mätt så man höll på att Döööö..

Men gud nu glömde jag ju berätta hur de var när vi skulle pakera ..haha


Ja vi letade o letade parkering, hittade en, men dom tog inte visa kort typ bara tank kort och vi hade bara 3 kr i små pengar (kommer man inte långt med ) Då tänkte vi, skit samma vi struntar i att lägga i pengar, de är ju bara 2 timmar till, sen är det gratis ju. SÅ precis när jag sa det till Veronica står en lapplisa bakom bilen... Hjälp! Ja backade ut och körde därifrån..


Letade parkering för 3 kr, men hittade ingen ledig. Åkte hem till mig och hämtade en 5a, hittade en parkering..Phwee.. men saken hör till att ja körde fram bilen till parkeringsautomaten, sen var de bara lediga parkeringar där ha kört förbi och det var en enkelriktad gata, så fick typ åka runt halva stan med min biljett för att komma tillbaka till parkeringen.


Vet inte om ni hängde med alls, men skit samma det var skoj=)


Åkte hem till veronica sedan och kikade på tv. Och i massa postorder, lånade hem jotex inredningskatalogen, mycket fina gardiner i och en fin lampa, måste visa linus den kanske innan ja beställer :) Han måste väl ha lite att säga till om *fniss*


Fortfarande möte här hemma.. Hmm undra hur länge dom ska hålla på?

Finns inte så mkt för mig att göra direkt..

Av mly - 12 januari 2008 11:08

Blir man inte väldigt sugen på våren nu?

 

Längtar tills våren kommer och blommorna börja komma upp!


Förlåt Veronica att jag råkade väcka dig, men nu får det vara nog. Klockan är ju massa :)

Av mly - 12 januari 2008 10:50

hihi skuklle ut på jobbet och lämna ett par nycklar. SÅ när jag ska gå ut då hittar ja jätte fina gerbera, plast blommor.. hetr de gerbera? jo de gör de säkert! Var tvungen att köpa 5 stycken, svarta och vita..

nu ska ja pysssla lite :)

ska ta fram nåra vaser ja köpte föut  och ställa upp dom på en sån därn hylla som vi har..skoj och fixa lite :)

Av mly - 12 januari 2008 09:24

jag är nog en bagare i kan man säga !

Har slängt ihop en sockerkaka, duktig*klappa på huvudet*

Det är budgetmöte här hemma ihelegen så jag har serveat dom med sockerkaka. Eller den står i ugnen.


jag sitter i mitt bloggrum, perfekt! Sitter som en prinsessa.. hihi så skönt och ha ett eget rum att gömma undan sig i som nu typ...


Nä nu ska ja göra mig lite frukost.


hejsvejs

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards