Alla inlägg den 3 januari 2008

Av mly - 3 januari 2008 21:42

Imårn är jag ledig, wiiehoo.. Man får sova så länge man vill:)

Skönt, har heller inga planer för dagen, ska laga egen lassange tills imårn kväll i alla fall.. Det är dagens schema :)


Chanels 1 års dagen imårn åxå ..

Var en snabbis innan jobbet idag och skuklle leta present, men de var typ slut på dom roliga leksakerna över allt.. =( Hon fick så mycket kul i jul klapp som hon gillar så hon har ju endel att pyssla med.... Hon får lite tonfisk !


Det tycker hon om, och sen ska hon få många godisar... Lill gumman vår....

Av mly - 3 januari 2008 14:06

hur maximal otur kan en mäniska ha?

Jag ringde o ringde och ringde o ringde för att komma fram till Vetrinären idag efter 13.00, upptaget sen efter 50 försök att ens komma fram, hamnade jag i telefon kö. Ja men ok bättre än inget alls.

Du har plast nummer 6 sa hon i 4 min.... sen hade ja plats nummer 5 i 8 min ficks edan palst nummer fyra då har ja väntat i kö i sammanlagt 21 min, då bröts samtalet....

Min fråga är, ska man inte lyckas att få ringa o boka en tid??????

Nu orkar ja inte ringa mera idag, har snarae inte tid att sitta i kö och vänta i 30 min till.. Går snabbare å åka upp till vetrinären för sjutton.

Men ja lovar, kommer man dit lär hon väl säga: Går bara att boka tid per telefon........


Linus ahr inte kommit hem än... Vi skulle ju äta lunch ihop, innan vi ska ut o jobba Igen vid 4........

Av mly - 3 januari 2008 13:03






Tjockis Mly :)

Där var jag liten bäsis....

Av mly - 3 januari 2008 12:42

 

Har försökt fått tag i Djurkliniken. Ringde strax innan tolv, upptaget.

Ringde igen 1 min efter tolv. Hej våra öppetider är 08.00-12.00 Lunch sedan öppet igen 13.00 ja bara att ringa igen då, Chanel ska på typ 1 års kontroll.

Stackars, först åka i lläksig bur vilket hon hatar. Sen bli undersökt.

Kan inte ens tänka mig Chanel stå still på ett bord och bli undersökt.

Hon lär ju kuta omkirng i unersökningsrummet som en gepard eller nåt liknande.

Nu ska ja ringa snart igen, precis 13.00 ska ja allt ringa och boka tid:)

Av mly - 3 januari 2008 11:37

Ni som gillar att spela spelet Twister

Borde älska detta badlakan

Tänk vad praktikst när du är på stranden

och inte har nå att göra

då kan du ju leka med badlakanet:)

 


Finns att inskaffa sig på

www.coolstuff.se

Endast 295:-


Av mly - 3 januari 2008 11:33

Den hära är så söt:



en Blås Apa, den torkar ditt nagel lack:)

Finns att köpa på www.Coolstuff.se

Endast 59 kr.

Av mly - 3 januari 2008 10:15

Godagens..


Idag skulle Linus och jag haft nästan en hel dag lediga tillsammans. Jag började jobba vid 4, så vi hade lite äreneden att fixa, Chanel fyller 1 år imårn, handla present och sen fixa ett varsitt giltigt pass!

Men lite ändrade planer, Linus ska ut till jobbet ett tag på örmiddagen, var tvungen och sen ska han jobba senare åxå.. Hmm, Men han är duktig! Välrdens bästa! Så synd bara när vi skulle vart ledig.... SÅ mkt vi skulle bejöva hinna med på våra gemensamma dagar! Chanel skulle behöva på 1 års kontroll hos Vet, åxå..


men  men


Snö å Snö å åter igen snö, guu va de snöar ute...de ser så mjukt ut :) känner mej laddad för ett snö bolls krig nästan hihi..

Nä nu blir de lite frukost innan Linus ska sticka...



Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards