Alla inlägg den 21 januari 2008

<3

Av mly - 21 januari 2008 21:06

Jag älskar dig

Linus

Av mly - 21 januari 2008 21:01

tjo, Linus kom hem vid 19.45 typ..

Jag had eingen mat klar för jag had eingen aning om när han skulle sluta, Han jobbad eju till 5 igentligen, vid sex sa han att han kommer snart, så ja börjar lära mig :)

Då blir de ingen mat klar heller !! :D


Blev special tallriken från saigon, gott... Nu är man proppmätt... Den är jätte god faktikst, rekomenderas...



Av mly - 21 januari 2008 18:06

 Jag och min återkommande huvudvärk, jag blir blir hyponkondriker snart eller jag är nog. Nu hittade jag denna sida på aftonbladet.

Lider jag av någon slags ångest? Symptomen stämmer de flesta in hyffsat ok i alla fall....

 http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/psykestress/article1659317.ab


9 symptom som kan vara ångest


Huvudvärk

Synrubbningar

Yrsel

Ömmande muskler

Hjärtklappning

Spända käkar

Värk i rygg och nacke

Orolig mage

Återkommande förkylningar

Sömnsvårigheter

Av mly - 21 januari 2008 17:04

Hej Hej!


Hämtade upp Veronica och vi styrde kosan mot Birsta. Började med att äta kycklingsallad på Charm, gott.. Mätt!

Så mätta och belåtna, gick vi vidare, jag hittade min plast tulipaner på Living,som jag skulle handla till jobbet.

PÅ Living hittade jag åxå en söt lite blomma som jag ska dekorera min ljuslykta med (kommer bild nedan) Älskar den ljuslyktan, är från Party Lite och den är så bra för man kan smycka den efter årstid.

Köpte lite sand på Boom åxå.

 Före:



Efter:



--------------------------------------------------------------------------------------


I och med våran resa nu i vår, så behöver man ju ny bikini, men ingen affär har fått in sånt än och jag hoppas att nån hinner få de. Måste komma i Mars annars är det för sent!! Gaah...


På M&Q, hittade jag i alla fall ett fint grönt linne att ta med på semestern

 


Och en jätte fin kjol, som jag blev kär i. Just nu är jag mycket förtjust i grått. Låter kanske trist men, grått och sen nån fin stark färg kanske till, blir ju jätte fint. Kjolen är i alla fall en ljusgrå jeans kjol. Ganska vid modell eller volangig modell eller vad man ska säga :) söt

 


 


Den var mycket söt på, sa Veronica i alla fall :)


----------------------------------------------------------------------------


Nu sitter jag här och dricker jordgubbs smooothie.. Gott!

Ska blogglläsa lite nu..


Hare!

Av mly - 21 januari 2008 10:53

Birsta med Veronica.

Viktigt! :)

Av mly - 21 januari 2008 10:34

huvudvärk? Hmm.. har nog haft de i 3 dagar nu, kan ju iofs bero på att ja är ganska förkyld?

 SKönt att ja kunde somna om imorse i alla fall, tänkte ja kan ju inte gå upp vid 8.... Nä undr aom man ska ta och dricka massa vatten och sen gå upp på macken och hämta min matlåda...


Hur mycket panodil får man äta, känns som ja ätit 1 om dagen i 3 dagar de är väl inte farligt?

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards