Alla inlägg under mars 2009

Av mly - 31 mars 2009 21:42

Kalopsen blev suuper god! Första gången jag gjorde de, man får inte ha bråttom , den kokade ju i nästan 2 timmar... hur gott som helst:) och lätt...


Till det blev de kokt potatis och rödvinbärsgele..

Som tur var blev de 2 matlådor åxå:-)


Håret blev mörkt och fint, super nöjd!


Imorgon är de jobb igen som väntar. Snart kommer familjen åxå ...Skoooooj..

Av mly - 31 mars 2009 19:06

:) hihi Jag sitter hos frisören, Linus.. Med färg i håret!

Jag har ju turen att jag har en pojkvän som är toppen bra på att färga håret! Så vi köpte färg idag när vi var på ICA och handlade. Där vi även mötte Veronica :)


Vi ska snart ha en lägenhetsvisning i en lgh. Efter det blir de kalops, som antagligen har kokat klart då. Det blir gott ...



Av mly - 31 mars 2009 11:23

vaknar upp efter halv 11  med strålande sol.. Det är härligt! och man är ledig. Linus åxå! Jag tror dagen bjuder på lugn och ro, vi ska äta lunch på stan tänkte vi. Får se vad de blir, kanske sju kryddor eller så.. Sedan ska i alla fal jag sitta ute i solen lite granna och försöka få lite färg i ansiktet!


Planet Earth har vi snart kikat igenom, nån film kvar tror ja. Det är verkligen spänannde, eller spännande är väl fel ord. Men djur som man inte visste fanns, massa fina fågel arter osv.. Jätte bra film!


Nu ska ja prata med hjärtat o se om vi ska göra frukost eller göra oss klar och gå ner på stan och äta!

Av mly - 30 mars 2009 11:45

Tja Tja!


Grått Grått Grått, man läser att vårkänslor börjar dyka upp här och var. Men inte här. Eller kanske, såg början till en krokus här om dagen. Alltid något!


Idag skulle jag vart ledig, men var snäll och bytte med Erik så han fick vara ledig idag och jag får vara ledig imårn istället. Passar bra för då är Linus ledig åxå :)


Veronica, ja fick för mig att jag läste på din blogg för kanske 1 månad sedan att vi har en Seven Eleven här.. Jag kanske läste fel :) haha.. För igår när vi var ute och åkte skulle jag visa Linus de, ja sa jo Veronica skrev att vi hade en här. Sen tänkte jag efter, har jag drömt att hon sa de .. haha vi hittade ingen! Så frågan lyder, var de sant eller har jag drömt ? :)


Av mly - 29 mars 2009 22:01

Nästa helg kommer halva min familj hit:)

Mamma och pappa och wille!!!

Jätte skoja... SYnd att inte alla kunde komma men förstår nu när syskonen blivit stora och har jobb och så att man vill jobba och tjäna pengar! Men kul att halva skaran kommer upp.. Jag blev så glad! har saknat dom..

Av mly - 28 mars 2009 20:50

Efter jobbet idag så åkte vi hem och bytte om sedan upp på Cherrry Wook och handlade massa Thai sedan bort till Micke och Marina för att äta mat och gratta Maya som fyllt 2 år. Hon fick en rosa trehjuling av Linus och mig och ett armband som jag hade gjort...


Nu är vi hemma och ska mysa oss ner i soffan och tända massa ljus!

Imorron är det jobb igen..

Av mly - 27 mars 2009 11:22

Jag köpte bara ett gummiband och sedan knyter ja bara, de finns ju att köpa avancerade lås och grejer. Men jag tycker detta är enkelt och bra :)

Av mly - 26 mars 2009 22:08

Kul med respons från sånna som inte brukar kommentera. mera sånt :)

Bilder på mina armband kommer imorron!!


har gjort 5 stycken nu..hihi..


Ingrid: hälsa så mycket till pappa, hoppas vi ses snart! Kram till er

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards