Alla inlägg under maj 2007

Av mly - 31 maj 2007 09:31

GRattis min Älskling!! Du åkte just till jobbet och vår lilla Chanel står fortfarande i dörrren och ropar efter dig. Idag ska vi städa och ha fint tills ikväll.. Hoppas de blir bra med ett presentkort på södra berget=) Vi får boka in o åka på SPa  någon gång nu i sommar, så skönt å bara gosas=)


Nu ska ja o chanel äta frukost=) Älskar dig, Linus


Pusss

Av mly - 30 maj 2007 22:55

Blev inga poker pengar=/


men denna klänning vill ja ha!!!

Av mly - 30 maj 2007 22:14

Nu sitter jag här och håller tummarna. kikade just in i poker rummet, de ligger dryt 1200- 1300 kr på bordet.. 3 spelar kvar, varav en utav dom är linus.. Linus sa just, vinner ja dom kan du få shoppa för dom=)) hiuhi..... *wiie* Håller tummarn! Nu har han sagt de, hoppas han inte ångrar sig :)

Av mly - 30 maj 2007 20:54

Hejsan Svejsan!


Idag har jag hunnit med jätte mkt saker, jag är nästan imponerad. Vid kl tolv, kom Tuva Lisa hit, vi var barnvakt. Vi gick ner på stan å beställde tårta tills imårn då Linus fyller år. Sen inskaffa han sig ett par nya träningsskor nu då i och med att han börjat träna.


Typiskt sedan så började de ju att regna=/ Men de verkar inte finnas så mkt sol I Norrland. Får väl leva med de!


I alla fall, Linus var väl inte så mkt till hjälp med Tuva, men Tuva och jag klarade dagen gallant! Ja som tyckte Linus kunde byta blöja (not) men han var inte så sugen =) äsh...


Kom just hem från Bite Line, jätte mätt. Åt Taco Bufé med Veronica, Johanna å Ida åt pizza..... Linus sitter å spelar poker med nåra polare. NU ska ja gå å kika hur ed går för dom. Chanel sitter nog på borde och vill vara med och spela, de brukar hon vilja. Men de är ju inte så konstgt. Do sitter ju i hennes rum!=)


Heeejjs

Av mly - 29 maj 2007 22:42

Så där då, då har man klarat av första träningspasset på länge! Knepigt nog klarade jag iprincip av samma vikter som när ja slytade träna för ca 1-2 år sedan.. Men då hade man ju muskler? Vart är dom nu, dom verkar ju finnas kvar i och med att ja kunde lyft lika mycket men dom är väl gömd bakom massa annat:) Men nu ska ja hålla i det här, träningen alltså!


Vi var faktikst ganska nyttig när vi kom hem, åt kyckling sallad, sedan knaprade ja på en morot medans vi kollade på Situation Magnusson. Kul program!!


Imrogon ska vi/ jag vara barn vakt till Tuva Lisa, det ska blil så skoj! Vi ska se om vi får med oss Linus på en promenad, vi kanske måste locka han med att han får något gott=) Vem vet!


See ya.......

Av mly - 29 maj 2007 16:45

Uscha vilklen skit dag! Mulet å masssa regn.. Bokade upp mig kl 11.00 på bpdy pump passet kl 17.35 på EGO, resten av dagen har gått ut på att förbereda mig menatlt för att ta mig dit! Var ju så länge sen ja träna !!


men i alla dall, tog en promenad, sen började de regna gick hem å la mig i soffan å åt lite mat fick sen besök av veronika.. Fikade lite kaffe å choklad rutor*mums* bra start för träningen =P


Nu ska ja strax skjutsa hem veronika å sen sticka o träna, hur ja nu ska orkar!  : )

Av mly - 17 maj 2007 15:17

Min ögonsten!

Av mly - 17 maj 2007 15:02

Ohh herregud vad snurrit nu har veronica försökt förklara hur man ska göra här. Men ja känner mig som en ja vet inte vad. Detta var kluir. Men ja lovar snart bloggar jag mer än dej tjejen ;)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards