Alla inlägg den 8 januari 2008

Av mly - 8 januari 2008 18:34

har pendlat från soffan till sängen till å åter igen till sängen.. Har mått så illa hela dagen.. Har ingen ork i benen eller i hela kroppen ska jag väll säga.. Kände att ja kanske skulle äta nåt, gulliga Lasse kom över med en påse med lite blandat i. Försökte få i mig lite fil, satt och traggla med 1 glas i 1h fick i mig 3 klunkar, kände ddirekt att de inte gick...


Hmm.. så nu har ja inte ätit nåt, ska prova drick blåbärssoppa... hoppas de går bra..
Linus skulle jobbat till fem men icke... =/ kommer väl efter 8 nångång..typiskt.. inge kul o vara ensam=(

Av mly - 8 januari 2008 11:57

I morse märkte ja inget.. hade lite ont i magen... men la mej i soffan här å vila o kika runt på internet..


Nu är ja spyf'ärdig och skakar om händerna speciellt... är iskall åxå...


kan inte skirva mera nu..


måste vila  och lägga mej under täcket

Av mly - 8 januari 2008 10:30

tils klippning :) Längtar så, ska bli så skönt att få lite nytt!!


Blev en hyffsad tidig kväll för oss igår. Vi la oss och tittade på en film som gick på 4an i sängen och kikade kanske 40 min och insåg att vi var ganska trött. Specillet när jag frågar Linus om han ska sova; Njä ja vilar bara ögonen lite granna :D

Då är det dax att stänga av! hehe .. Så jag sov 11 timmar nästan i nattt, men de verkar vara på tok för mkt för mej för ja är ju helt utslagen!


Skönt de var och komma upp och det är så ljust i tv rummet. Allt med julen är borta här inne, eller ja förutom granen då .. haha.. Men de är bara granen kvar, allt pynt i den är borta :) Linus får slänga ut den idag!


Det känns som ja har så mycket jag måste göra i helgen när jag är lediig. Jag blir stresad nu. Ett MÅSTE är i alla fall på fredag att fixa pass, boka tid hos Vetr. till Chanel. Sen städa hela huset åxå.  Det ska ske möte här i helgen. Jag ska inte vara med men, några från jobbet kommer hit, så då måste det städas och ja får väl fly huset! kanske kan få hälsa på dig Veronica någon dag? Kanske ja kanske prova ditt där löspudret fr Make Up Store, måste ner på stan och köpa det om de är bra!


Skönt i alla fall att man får vara hemma ett tag innan jobbet börjar!

Nu ska ja slöa vid datorn lite

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards