Alla inlägg under februari 2008

Av mly - 29 februari 2008 22:45

linus och jag lunchade på IKEA idag, de blev köttbullar*Mums*

Sen åkte ja in och jobba till hav 2 istället för fyra.


Efter jobbet idag åkte jag en snabbis till willys poch köpte lite grejs till middagen. Blev potatisgraätng med habbanerosås och fläskfilé och fetaost sallad.. Det var gott! Veronica, såsen blev starkare idag *ler* Men de var gott endå.. Det blev matlåda åxå, toppen!


Vi har kikat lite Joey just åxå...


Blir jobb hela helgen ..

Ha en gossig kväll...*KRAM*..

Av mly - 29 februari 2008 11:46

Ska åka till Birsta och Luncha med älsklingen...


Norberg råkade höra att jag pratade med Linus även så nu, ska ja komma in och jobba tiidgare..... jaja!

Av mly - 29 februari 2008 11:10

Igår var vi och handlade lite, vi köpte även fjädrar till kommande påskpyssling här hemma. La fjädrarna på bänken i köket 4 olika färger förslutna i varsin påse, sen kom Cahnel springaden med en påse i munnen och sliter ut fjädrarna och vil leka.

Hon är så söt. Även att hon valde påsen med rosa fjädrar.

Rosa fjädrar är det ju på hennes leksaker.

Hon kanske hon hade fått en ny leksak som vi inte hade öpppnat än :)

Då måste man ju öppna den själv :)

Vår Älklsing......

Av mly - 29 februari 2008 10:30

god morgon god morgon..


imorse ringde Kalle kändes som klockan var mitt i natten. Men de var den tydligen inte. Han skulle påminna Linus om att Linus skulle vara på jobbet 8 ist för halv 12 och det var väl bra för det kom Linus inte ihåg.


Som tur var kunde jag somna om. Pheew, trodde jag aldrig att de skulle gå.

Men vaknade strax innan tio. Hungrig :)

Så nu sitter jag i soffan och äter jordgubb/ passionfrukts yoggi med rostbiffs macka.. Gott!!


Nya glassarna för året har ju kommit... Men fanns inte på GB´s hemsida, de var mysko...  Calippo annanas, mmm den är så god! Eller Veronica ska jag säga POPUP, så du hänger med i samtalet ? ( Linus hade velat att skrev det ) hihi fööörlåt... =)


Börjar senare på jobbet idag, skönt. Vad ska man hitta på då?



Av mly - 28 februari 2008 22:03

Jätte god mat åt vi ikväll. Var ju å åt på en libanesisk restauranh med Linus föräldrar, massa rätter först. Som man trodde vart varmrätt men Nej.. Kom mera mat sen! Super gott, sen sorbé glass.... :) Yummie och Gunilla och jag drack vin :) Så nu blir man lite trevlig åxå då =) haha


Vi sprang in poå macken och hyrde fn ilm just, som vi ska se nu!


Ciaaao

Av mly - 28 februari 2008 17:22

  • toffsar
  • gråa hårspännen
  • mörk blåa härspånnen
  • bruna leggings
  • beigh ( hur det nu stavas) tunika med söta detaljer
  • ett gult linne
  • ett grönt linne
  • en blå och grå randig cardigan

Allt från Cubus! Dom har så mycket fint där :)


Kanske kan ha på mig något av det nya ikväll. Kan prova lite sedan.


Vi har kikat lite på Joey, skojit:)

Ajj

Av mly - 28 februari 2008 16:05

Tjo!


Nu har man tagit spruta. Aj, synd om mig även Linus men han klagar inte lika mycket!


Lunch blev det på sju kryddor, gott!


Nu ska vi slappa och se nån film.

Ikväll ska vi äta med Linus föräldrar på en ny Libanesisk restaurang.. Ska bli smarrris!

Av mly - 28 februari 2008 09:42

Ledig idag!

Linus med.


Så mysigt... Tvätten är i lagd och nu ska jag göra frukost och Linus ska kika på schemat!


På dagens schema står VC, vaccination inför Egypten resan, Uscha ja gillar inte sprutor. Och Linus ska klippa sig också.


Annars har vi inget planerat!

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards