Alla inlägg under juni 2009

Av mly - 30 juni 2009 16:44

Nu när jag har semster, har ja lite semester från bloggen åxå. Inte så att jag inte har nåt att skriva : )


Men skönt att vara ute och inte sitta vid datorn så mycket!

Man vet knappt vad de är för dag när man har semester.


Men idag tisdag, har vi vart på tranviken och solat och jag har även badat! det var värmare där än på bergafjärden, de trodde ja aldrig!


Idag ska vi nog grilla, vi får nog lite besök åxå:)

Trevlans

Av mly - 27 juni 2009 13:48

Jag lyckades somna vid halv 6 imorse och halv 8 klev vi upp.. ja har alltså sovit drygt 3 tim i natt. Men känner mig inte så jätte seg! kl 10.00 infann vi oss på bergafjärden.


Pratade en snabbis med linus idag, han är ju i london.. han kan inte ladda sin mobil där =/ typiskt! Gilla inte..


Men imorgon ska Frida och jag hämtade honom på arlanda, innan de är de massa shopping i sthlm som gäller!


Nu ska vi duscha av all sanden och sedan om ett tag på 50 års kalas på gården!

Av mly - 27 juni 2009 03:48

Ja blir tokig...

vi la oss vid 23.00 igår, kikade på big brother, somnade typ vid 01.00 02.00 vaknar ja, klar vaken, har legat vaken tills nu.


kan inte sova.... blir tokig.. är inte trött!


vad är de för fel....?!

Av mly - 26 juni 2009 20:37

Så här mysigt har frida och jag just nu!

 

 Åt middag på balkongen



Frida på balkongen

 

Skål med rosé ...


Nu har vi förflyttas oss in.. och äter lite choklad :)

Av mly - 25 juni 2009 23:45

Jag älskar dig min älskling mest av allt..

Du betyder allt för mig!


Puussar Din Mly för alltid

Av mly - 24 juni 2009 18:31

Svar på kommentarer:


Till Annika:


Jag det blev mycket bättre när man använda tillhörande medel. först provade vi med fönsterputs vanlig Ajax, men de blev inte lika bra! Nu kan man tro att man inte har nåt glas i fönstrerna :) fast tyvärr har vi bara gjort i ett av fönstrerna i köket, sedan tröttande linus=)


Till Bossen : )

Jo din pappa har en sån:) Men åka till skellefteå å köpa en, kostar lika mkt bensin som att köpa en nån annanstans?:)

Vi ska inte köpa den i alla fall... dom få gångerna vi ska tvätta, kan vi kanske låna familjens;))

Av mly - 23 juni 2009 19:49

I inlägget under skrev jag ju om den där kärcher tvätten till fönstrerna. Lasse hade en sån på macken, så vi lånade den för att se vad vi tyckte innan vi köpte en... Vi har lite tokiga fönster som vi inte tyckte att den där passade på! Men Linus tvättade i alla fall rent 1 fönster :) men de tog drygt 1 tim..


Jag dammsugade samtidigt och lade kasslergratäng a´la mamma:)


Nu ska vi kika på Allsång på skansen, då är det sommar och en kladdkaka står i ugnen:)

Av mly - 23 juni 2009 15:12

Kärcher fönster tvätt.. Kikade på en sån på bauhaus idag, men ska kika om den går att beställa till jobbet imorgon. Den är så jäkla smidig den där. Jag har aldrig tvättat fönstrerna här, det syns verkligen!!!!

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards