Alla inlägg den 14 januari 2008

Av mly - 14 januari 2008 22:39

Ärligt talat tycker att Linus jobbar för mycket. Jag referar bara till vad jag själv har i bakfickan, min pappa jobbade på tok för mkt för många år sedan, hela tiden jobb, hemma jobb, jobba extra, flyga dit o möten i Kina osv.. han orkade nåra år sen brast de... nu har han inte jobbat på ja vad kan det vara 5-10 år? han pallar inte....


Linus du jobbar tamefaisken hela tiden.... du slutade 5 idag? du är inte hemma än? Ja säger detta bara för att jag vet hur det kan sluta!! försöker prata me dig om de, men du säger att de är lungt!


Det bara de att ja älskar dig och bryr mig oom dig alldeles för mycket skulle jag tro. Vill bara att du ska må bra!

Av mly - 14 januari 2008 22:13

Ball va? :)

 


www.sexyfurniture.nl

du hittar massa mera roliga grejer på hemsidan ovan. Värt en titt !

Av mly - 14 januari 2008 21:18

Ringde just LInus, ja bad han ringa om de blev senare än nio.. Ringde efter nio, är du på väg hem? Ojj är klockan så mkt.. sa han...


 såå nej då.. Vi skulle handal nån mat idag i och me att ja inte orkade laga mat, men då hinner vi inte det. Då äter jag fil och tinade lite jordgubbar... Så äter jagd et! Får han fixa mat själv..


Nu vet ja inte vad ja ska göra men..Ciao

Av mly - 14 januari 2008 20:49

helo


var en mycket trevlig dag i Birsta med Marina och Maya. Vi åt sallad på charm och Maya åt massa kex, fast dom flesta hamnade på golvet:)

Marina shoppade loss på massa fina kläder. Själv köpte jga en jacka. Gillar den jätte mycket, utställd modell jätte fin med lite puff ärm typ.... Söt


Kul när man kan börja använda den.. Eller de går ju nu med ifos är junte så kallt...


Och vet ni vad som hände idag?

När jag stod på jobbet och så så kom David Golander, inte många som läser som vet vem det är men nåra vet i alla fall!! Jag blev så paff, för er som inte vet så är David en gamal kompis ( även ett strul) men men de hör inte till saken.. Vi jobbade ihop på El giganten i E.tuna för ett tag sedan... sen började han jobba bla i västerås, sthlm osv... Nu skulle han öppna en egen butik i nyköping eller nåt, så han kom och hämta vår gamla el giganten skylt vi hade till gamla butiken... :) jätte skoj att träffa han. Men de kändes så fel att han var här liksom, ni förstår vad jag menar :)


Jaja nog pratat om de, Linus var tvungen att jobba över idag.. Hoppas han kommer snart, blir sen kvällsmat=( Jag är hungrig!


Nu ska ja kolla igdenom posten

Av mly - 14 januari 2008 11:22

Ja lekte ett tag med chanel så hon blev trött, hon borde var tok trött inte sovit på hela natten. Hon brukar ju vara en sju sovare..

Men sen somnade jag i soffan trotts skriket, men när jag vaknade var de helt tyst.. Hon ligger här brevid mig ihop kura som en boll men tok stirrar, alltså hon vill inte stänga ögonen... Hon såg frusen ut så ja la en filt om hon just, då la hon ut sig och nu tror ja hon sover.. Lilla gumman...


Blir bra snart, ja ska ner på apoteket och hämta ut p-piller straxt..

sen ska ja träffa Maya och Marina i Birsta:) Skoj!! Shopping!!

Nu ska ja hitta nåt att ha på mig... Värre de!

Av mly - 14 januari 2008 08:58

ja är så trött på chanel just nu så de är inte sant!!!!!!!!!!!

hon har mjauat konstant sen igår vid 19.00 typ...

Linus och har nog inte sovit mer än 1 hel timme i natt ... huvudet värker o allt möjlilgt!! hon nästan skäller när hon mjauar.


idag för första gången kom man åxå fram till vetrinären,wow!! ska få hämta p-piller efter lunch tydligen. TACK!! synd bara att man inte alls har sovmorron imårn då så man kan få sova ut, med tanke på hur vi har haft de men men...

nu sitter man o leker o leker, för att hon ska vara tyst, orkar inte ett mjau till!!


sårry detta inlägg blev bara skälla på lill gumman, vi är ganmska less... men blir nog bra snart

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards