Alla inlägg den 30 januari 2008

Av mly - 30 januari 2008 19:39


Sweet möbel till kissemissar (inte min kisse på bilden) Jag tror min lilla Chanel skulle gilla denna möbel. Rätt cool faktiskt!


Dagen gick rätt fort på jobbet idag, kul att ha en del att göra! Mee like.. Jag är annars en rastlös typ, de kan ja erkänna :)


Har just duschat och tagit upp en tvätt ur maskinen som ja la i imorse innan jobbet. Linus låser idag, skulle få skjuts hem med Fredrik, snällt...

Fredrik och Madde, skulle vi inte ut och äta nåt med er innan ni lämnar stan???:) Vore skoj!!

Till middag idag blir de falukorv och makkisar... Det gillar vi :)

Ja behöver inte börja med maten än, hinner bloggläsa lite först!

Pheeww....

Av mly - 30 januari 2008 09:35

Det gick bra hos vetrinären igår, trodde det skulle gå värre. Hon gillade dock inte att åka bil, men det vet vi ju! Chanel var så duktig...Lilla älsklingen våran..


När vi kom hem åt vi gulashsoppa, gott! Och tittade på simpsson på tv.... Efter de slog vi på en film som vi hyrt, Magnus Betnér "Inget är heligt" han är så jädrans bra =) vi skrattade så mkt..... Reklomenderas!!!


Nu har vi just vaknat, börjar om ett tag... Linus står i dsuchen och jag borde fixa mig.. men man måste ju blogga innan :)

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards