Alla inlägg den 28 januari 2008

Av mly - 28 januari 2008 21:02

idag jobbade både linus o ja till 20.00, blir så himla sen middag då.... maten är väl kalr om 10 min kanske... blir kyckling i ugnen al la Linus kryddning :) blir nog gott.... ja har gjort en tzatziki åxå, sen blir de pasta för ovanlighetens skull haha.. familjen pasta =)


blir en lugn kväll annars.... vid tv eller datorn... inte så mkt till sovmorron imårn så..


nu ska ja kika maten i ugnen..


hare

Av mly - 28 januari 2008 14:44

IdaB, direkt när jag såg dom här, tänkte jag på dig :) hehe vet inte varför... du gillar vitt o så :) hehe.. var tvungen att lägga upp en bild på dom.. rätt söta burkar att ha små kraffs i :)

jonathanadler.com

Av mly - 28 januari 2008 14:41

Skulle de inte vara häftigt att ha denna som en vägg i ditt sovrum?

Det är möjligt... Besök http://www.wallcollection.com/gallery

för flera andra häftiga väggmotiv.


Av mly - 28 januari 2008 13:46

Ägg.. Låter kanske inte så msakigt, men ska äta äggröra till lunch, ja tycker de är gott! Sen efter de blir lite efterrätt, jordgubbar som ja tinat i micron... gott!! Sen ska ja nog börja fixa mej, iväg och jobba sedan..


saknar fortfarande LInus...

Av mly - 28 januari 2008 13:07

Hej Girls!


Vad tror ni om ett glas vin eller ett glas cider på lördag hos mig? Kanske nån utgång eller så? Var ett tag sen...


Veronica, Frida, Sara? Flera är välkomna om de så vill :) säg bara till!


(kom på att kanske skulle vi ha nån fest med jobbet på lördag) Men blir ju fest i alla fall, återkommer om de)

Av mly - 28 januari 2008 12:59

Så då har man fördrivit ytterligare en timme på familjeliv då... Lite man gör igentligen! Fortfarande jätte trött, jag förstår inte hur det kan komma sig?


Chanel älsklingen kom och la sig i mitt knä förut, men sen ramlade de snö och is från taket då blev det mera inrressant och hon hoppade upp i fönsret. Jag blir så glad när hon ligger hos mig för det är verkligen jätte sällan hon gör de... alltid i Linus knä... Pappas tjej :)


Burrr ja fryser.... Ska kolla om det kommit nån post!

Av mly - 28 januari 2008 10:04

tjo hej


imorse när jag vaknade så saknade ja min älskling.. nu med för den delen.. Men han är på jobbet så inget kan man göra åt de :(


vi åt ju ingen kvälllsmat igår, så var jätte hungrig imorse när jag vaknade, så äter frukost nu...


Idag börja rja jobba senare så har ingte planerat före de... rätt skönt.. ledigheten i helgen gick så enormt fort=/ som dom alltid gör, så ja hann inte ens med att tvätta vilket jag skulle gjort, kanske måste göra de idag då, mend e hjälper ju inte när man ska ha kläderna på sig ikväll..... kanske ska försöka förstå mig på den där enormt gamla torktummlaren vi har.......



nu bloggläsa lite :)

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards