Alla inlägg den 25 januari 2008

Av mly - 25 januari 2008 19:09

Var inne på ekuriren.se (Eskilstunas svar på ST)

Och hittade denna bild som togs nu på eftermiddagen idag!

 

coolt va?

Tydligen något ovanligt himlafenomen. Jag tycker de ser ut som att dem får besök av nå utomjordingar...Läsko!

Av mly - 25 januari 2008 18:09

läste SOLO, mycket skojig tidning. Jag valde de svarta te´t idag. Det var en speciell smak på de. Lite besk nästan.. Ja vet inte! Veronica avgör du om du kan sätta fingret på vad de kan smaka, lite som en sur godis typ åxå :)


Läste även massa information om Egypten och Hurghada dit vi ska fara på semester om drygt 2 månader. Vissa ställen ska man inte vistas på alls osv, bra att man vet de, sen var de massa bra tips på restauranger och vad dom serverar och vad de kostar! Kanon, ska ta med oss dem där papperna tror ja. Fanns endel roliga utflykter åxå, bla:


Eftermiddags och kvällsutflykt:

man åker i öknen mot rödahavsbergen i jeepar mot solnedgången, efter nån timme var man framme vid lägret där de serveras en BBq buffé. sen får man bara mysa och beskåda ökenstjnorna sedan hemfärd.


Den utflykten skulle jag vilja göra dels. Sen även till Kairo och kika på pyramiderna, men de är en lång tur .. Verkar som de tar jättte många timmar med buss att åka dit. tror ni de är värt det? alltså vi pratar många timmar, enligt detta papper, skulle man ta sig till Kairo själv med buss tar de ca 13-15 timmar.... känns som många timmar i buss, när en utav utflykterna är över 1 dag bara!?


Sen en utflykt ut till en ö i rödahavet där man kan snorkla och sola o bada och bara ha de skönt...


Nu längtar jag masssa till vi ska åka!

Av mly - 25 januari 2008 16:45

Har vart ute i Birsta en sväng med Veronica. Åt på Charm... Köpte te på LagerHouse, 2 olika smaker, dom luktar så gott!! SOm ni ser kan jag inte välja smak, ska välja nu. Sen ska ja krypa upp i soffan och läsa nya SOLO och bara mysa, ljusen är tända... Helt tyst hemma.. Skönt...


Av mly - 25 januari 2008 12:11

Jag får med mig Veronica till Birsta :)

Va skoj! Hon hade inte heller spanat in dom nya butikerna !


Nu ska ja ta på mig nåt, shit de börjar snöa massa nu. Men de betyder att de inte är så kallt, ska nog ha på mig min nya gråa jeans kjol och mina gråa leggings :)

Av mly - 25 januari 2008 11:18

PÅ filmen, eller jo kanske tillslut men inte först.. Jag pratar om filmen super sugen som vi nu har sett klart! Den var kul, men pinsam:)


Jag håller nu på att plocka lite här hemma.. Linus springer runt och busar med Chanel, men han ska snart ta på sig kläderna och fara tiill jobbet!


Jag skulle vilja åka till Birsta och gå på nya Lager House!!

Av mly - 25 januari 2008 09:46

vaknade för ett tags edan eller LInus väckte mig eller de gjorde han kanske inte, men han rullade runt i sängen sen kikade han på klockan. Jag är lätt väckt på morronen  :)


Nu duschar han och jag har bloggläst lite. Blir väl lite frukost. Kanske kan se klart på Super Sugen, ja fick så ont i bollen så kunde ej kika klart igår.

Ska göra lite te och ta fram mackisar och sen kika klart på filmen. Filmen är helt ok, kanske inte så där super kul som jag trodde, men den är kul :)


tjo hej så länge

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards