Alla inlägg den 27 januari 2008

Av mly - 27 januari 2008 22:20

uschha, Veronica varför varnade du inte mig för filmen vi såg på bio???? I am a legend.... HallåÅÅ?? Världens hemskaste ju!!

Dom få minuterna jag ja tittade på filemn grät ja :/ skit film....

 skönt att det fanns ett slut så man fick gå hem!!!


Blääe å usch....

Av mly - 27 januari 2008 17:06

Fick med mig Linus ut på en prommis idag. Vi gick ner mot hamnen. Blåste rätt kallt där nere, fick gå in och värma oss på cales ohlosson innan hemfärd. Gick in på Sibylla, där blev de lunch... Väckte sedan Såsen, gick upp och kikade in hans nya lägenhet, han mådde inte så bra vår tydligen en hård utgång igår.... Att man vågar släppa ut LInus med honom nästa helg!!!! jaja


Kom hem och jag sov 1 timme, skönt.. sen väckte LInus mig och vi åkte och solade... just hemmkommen,s ka kila in i dsucehn nu... ikväll blir det bio..


tJjaao

Av mly - 27 januari 2008 10:26

vilken härlig dag! solen skiner, undra hur varmt det är ute? kanske nollgradit. Sitter vid datorn i mitt bloggrum :) har inte visat här inne så kan inte se på termometern..... men det ser skönt ut!

Hoppas de blir nån prommis idag.... *håller tummarna*


Men ja tror de, för nu måste linus jobba, fast hemma.... så då vill han nog gölra nåt som jag vill senare för han var tvungen att jobba på förmiddan. Fast man vet ju aldrig....


Ikväll ska vi på bio i alla fall, i am a legend tänkte vi se..


nu är jag hunrig och de är lite besvärligt att sitta i dessa förtöljer när man är trlött, man kan inte luta huvudet nånstans..


Tjejer ja tror vi måste ta en kväll och sitta i slaongen och dricka vin haha ?!

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards