Alla inlägg den 4 januari 2008

Av mly - 4 januari 2008 22:05

lasagnen blev toppen god. Gud vad jag är duktig! :) Linus älskade den också. blev även 3 matlådor, kanon! Kikade på reine och mimmi i fjällen samtidigt som vi käkade.. Skoj!


Linus har tänt jätte mysigt med ljus i sovrummet, ser så mysigt ut! Vill bara slänga mig på sängen :)

Av mly - 4 januari 2008 20:06

Lassagnen är klar! Står på spisen, ska bara stå i ugnen ett tag. Men vet inte när jag ska ställa in den. Linus åt ju lunch kl 16.00 idag hmm.. Men men jag är hungrig så jag ställer in den straxt.


Nu ska jag se Reine och Mimmi i fjällen :)

Av mly - 4 januari 2008 17:59

Så ja, skönt med lite nytt grön här hemma.... Här följre lite pics...


Så här ser de nu ut i köket:

ser kanske lite fjuttigt ut men de räcker. Man behöver inte ha proppat i fönstrer. Jag älskar krukorna!

Här kommer en närbild.



Sovrummet fick sig en ny touch också

 


Tv rummet:

 


På tv bänken rensade jag bort massa saker, vill inte ha så mycket grejer. Så fick bli den nya blomman och sen julklappen av Sussi:)

 

Jag tycker de är schysst att ha lika blommor överallt, i alla fall i samma rum.


Badrummet fick lite melon ljus som jag hittade i garderoben. Chanel älskar att vara i badrummet, sitta och bara titta på ljusen:)

 

Sötisen... Mm luktar melon här hemma...


Känns bra. Julen ska bort ännu mera till veckan när jag är ledig och hinner pula med de!

Av mly - 4 januari 2008 16:49

Tjoo


har just kommit hem efter en hel dag iväg.

Innan ja for till Alexandra och Andreas och barnen åkte ja o lämna lite papper hos lasse och gunilla, fick köttsoppa där, mums!

Sen åkte jag till Alexandra och andreas och tuva lisa och teodor, dom är så mysig hela familjen! Vi fikade gott och hjälptes åt att få upp en lackhylla :) Blev fint!


ja for till Birsta, handlade nya blommor till fönstreran nu när man ska plocka ner jul grejer och jul blommor! Kul med lite nytt då ... Ska fixa med det.. Kan lägga upp lite bilder sedan : )


Chanel har just gottat i isg massa tonfisk... Hon gillar sånt jätte mycket :)

Av mly - 4 januari 2008 11:07

Hipp Hipp, Hurra, Hurra

1 år idag :)


 

Så här liten var hon när vi hämtade hon, lilla tjejen!

Nu är hon stor tjej :)

Av mly - 4 januari 2008 10:21

Idag ska jag till Sundsbruk och hälsa på familjen Khöln. Ska bli super skoj!

Alldeles för länge sedan vi sågs ju.


Linus står i duschen jag ska kirra lite frukost åt han innan han åker.

Skriver mera sedan!

PUsss

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards