Alla inlägg den 7 januari 2008

Av mly - 7 januari 2008 21:43

Jul pyntet är borta i halva huset! Guud vad skönt :)

Hängde upp mina små nya lyktor fr indiska. Super sött vart det!


Har ätit nyttig soppa hos familjen Andersson, super god!

Ska laga en stor gryta med sån när jag är ledig och gå ner 5 kilo!! helst 10 kg =)


Nu ska Linus och jag umgås lite ..

Av mly - 7 januari 2008 17:21

dagen har gått fort..

Åkte hemfriån vid 11.00 jag var tok snabb imorse, bestämde mej typ kvart i 11 för att bli klar fort och åka och tanka sen till Veronica. Var klar på 15 min :) Bravo!


Veronica och jag gick en sväng på stan och kikade. Jag shoppade ljus lyktor på indiska på rean. ta 2 betala för 1 , men ja köpte 4, så ta 4 men betala bara för 2 :) Såna därna man hänger i fönsret typ på gardinstången, super söta! Ska hänga upp dom när man bytt ut, julbelsyningen i fönstret. Blir nog mysigt!


Lunchen tog vi givetvis på Coffe House, Mums! Sallad.. As usual...

Jag shoppade även dekor sand så äntligen kunde ja fixa med min fina ljuslykta ja fick av Ola och Abbika med familj. Tack!


Åkte sedan hem till Gunila och hjälpte hennes med hyrespapper mm... Så nu kommer våran nya hyresgäst strax och ska skriva under papprerna. Han verkar mycket trevlig!


Sen ska vi äta en nyttig soppa hemma hos familjen Andersson. Skulle man äta den soppan hela dagarna i 1 vecka går man ner ca 3-5 kilo, vilket jag skulle behöva!! Minst sagt....... Men vi ska få provsmaka den idag är den god ska ja bennemej laga den flera veckcor ISTRÄCK:)

Av mly - 7 januari 2008 10:52

Jiippiie frisör tid är bokad.... PÅ torsdag kl 09.00 =)

Äntligen ska ja bli av med den här mörka färgen!! ska fräga ljusare och slinga.... Guu va skönt!!


Nu ska ja upp o tanka...


sen ska ja och Veonica på stan.. de var loong time ago.....

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards