Alla inlägg den 6 januari 2008

Av mly - 6 januari 2008 18:23


Williams handbollslag vann just en cup i GBG. Dom bästa lagen möttes och Willes lag vann :) Ni är så duktiga..

 kram syrran


Av mly - 6 januari 2008 17:24

Är inte denna klocka cool. Vet ni vad den heter?

Emily Clock

 


http://pryl.feber.se/feber/art/37285/emily_clock/

där kan ni hitta massa mera info om den.


Av mly - 6 januari 2008 16:54

ja då var man hemkommen och ny duschad efter jobbet. Ska ställa mig och lafa lite käk då om ett tag... ja är super hunurig, åt ingen lunch på jobbet idag!! Magen kurrar såå...


Jag blir lite crazy på din sida emmie, alltså, man måste ju ha ett google konto för att kunna kommentera, ja har försökt! :(


Nu ska ja gå och smörja in mitt ansiktet och kirra mat....Mumss!!!

Av mly - 6 januari 2008 11:28

Hmm efter ja hade borstat tänder och sminkat mig och kommer ut i tv rummet så har lilla gumman grävt sig ner under dunorna i soffan, men det är inte hennes fel igentligen. LInus gömde hennes bästa leksak där. Det avr ju därför hon grävde!

Men ialla fall då så har hon grävt så mycket att ena sitta kunde har gått upp i dragkedjan att innehållet har Chanel rivit ut en tuss av...... Gaaaaahhh!!


Hoppas hon inte hittar hålet igen, får vi fixa de där ikväll på nåt vis! Annars lär vi väl ha allt innehåll i kudde i hela huset.... De ser ju typ ut som bomull.. Lilla gumman, de är inte lätt heller!!

Av mly - 6 januari 2008 11:11

Hmm, när man har sovmorgon är man jätte trött, fast mna har fått sova länge. Vaknade iofs av Linus klocka men endå. Nu sitter jag här och orka knappt hålla upp ögonen...


Har ätit lite gröt, men innan ja åker til jobbet kanske ja bör äta nåt mera, tar nog ingen lunch idag!


Massa snöväder ute, säkert jätte halt. Bäst man kör slowly takt on the highway.. Jag är inte så förtjust i att köra i sånt här väder.


Jag är så sigen på att gå till frissan, måste ringa runt imårn. Och jag har ju även ett presentkort på Bella Visage. Man kanske skulle ta en ompysslingsdag om sig själv och unna sig lite med håret och sen kanske få massage eller nåt? :) Det ska bokas imårn!


Nu ska jag fixa my hair som ser ut som en katastrof och sen ta på mig lite mascara!

Ciiao

Av mly - 6 januari 2008 10:23

Ja då var de söndag igen då. veckorna går så fort!

Men det är inte vilken södag som helst, utan brorsans 18 års dag, GRATTIS Davve !!!!!!!! Var det kul med utgång igår nu då? :) Lever du idag? *ler*


Jag ska jobba lite idag men de är kort dag... Ska sen hem ocg greja lite mat, blir nåt med kött ikväll, gott det var länge sen! Ska även visa en kille vår tomma lägenhet som vi har. Se om han är intresserad!


Blir väl lungt annars är ledig imårn så nice, så då kna man göra vad man vill ikväll! Nån som är ledig imårn som vill ses, Veronica?=)

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards