Alla inlägg under juli 2009

Av mly - 31 juli 2009 17:30

Idag har ja vart ledig.. Vi åt frukost vid halv 12, sedan åkte linus  jobbade.. Ja gjorde mig klar o åkte till birsta för att gör alite ärenden, detta var ju sista dagen ja var ledig innan vi ska åka till mamma!!


jag shoppade lite grejer och sedan en jacka :) och 9 par strumpor för 75:- billigt!!! Och te på Kahls..


Sedan när ja kom så åkte ja upp till sidsjön och sprang ett varv, sedan hem och gjorde sallad, som vi åt när linus kom hem. Vi satt ute på altanen, super mysigt i solen..


Nu ska vi åka till Birsta och handla brädor, till garaget sen hem och duscha.. Är bjudna till Freddi o annika ikväll...

Av mly - 30 juli 2009 20:34

Idag har dagen bestått av jobb, efter jobbet så åkte ja hem och gjorde i ordning lassagne, sedan åkte ja upp till sidsjön och sprang ett varv, eller sprang halva och gick halva. Jag känner mig så duktig!:)


När ja var klar där åkte ja till jobbet och hämtade Linus, så åkte ja hem och satte in lassagnen i ugnen. Freddi kom och åt med oss åxå.. Nu har killarna gått, dom skulle ner på stan och dricka lite öl och ha de skönt... ja har precis slängt mig på soffan, skööönt...


Imorgon är jag ledig. Hoppas de blir fint väder! Imorgon kväll är vi bjudna på freddi och annika, super trevligt!

Av mly - 29 juli 2009 23:18

Halloj på kvällskvisten...


Tyvärr Romanique så hann du inte att säga till. Har redan gett bort torrfodret nu!


Idag efter jobbet var ja bjuden på en tjejkväll hos Sara. Mycket trevligt, Sara var grillmästare och grillade grillspett. Blev super gott. Vi pratade massa och gossade med saras nya lilla kattunge på 14 veckor.. Så cute!


När ja kom hem för en stund sedan så luktade Chanel lite på mig och kollade lite elakt på mig... men nu efter en dusch är vi sams :)

Av mly - 28 juli 2009 13:44

Godagens


Imorse vaknade jag vid 11, super skönt att få sova ut när man är ledig.

Vi åt lite frukost och sedan blev jag upphämtad av Ida för en promenad. Jätte skönt. Vi är så duktiga :)


idag ska vi till Birsta och handla lite bräder och handla lite mat och handla ny kattmat då Chanel protsterar mot sin gamla mat och kan bara äta en sorts NY mat.. Vi har 5 kg mat kvar typ, så vill nån som har katt ha så varsegod=)


Ikväll ska vi till lörudden och äta, mycket gott.

Av mly - 27 juli 2009 21:15

idag har jag jobbat, när ja kom hem vid halv 8 had elinus maten klar. Skönt :)


Vi åt och sedan åkte jag och hämtade Ida, så åkte vi upp till Sidsjön och tog en runda. Skönt!


Nu sitter jag nyduschad i soffan och vet inte vad jag ska hitta på. Jo jag ska slå in en present, det är ju en som fyller år snart :) Som vi ska fira på fredag!


Imorgon är vi lediga båda två, very nice

Av mly - 26 juli 2009 22:59

Kan packa ner dig bland min packning om du vill :)

ses på fredag. vad mysigt!

Av mly - 26 juli 2009 21:01

Blev hämt mat från cherry wook till middag.

Jag blev svin trött på eftermiddagen och somnade i soffan.

vaknade och hade svin ont i halsen..

drack lite te då blev det lite bättre.

Nu gör de bara lite ont...

Av mly - 26 juli 2009 15:00

Jag gjorde inget spec igår.. efter ja hade skjutsat linus till festen så åkte ja hem och lagade ne super god omelett, med tomat och ost.. Kikade på sommarkrysset. Gick sedan upp på macken och lånade en film.. För dem 102 dalmatinerna (filmen) var inte så kul som ja trodde...


La mig i sängen och kikade på den, sedan vid 02.30 åkte ja ner på stan och hämtade upp Linus. Jag kan endå inte sova med olåst dörr(då han inte tog med sig nycklar) så ja tänkte ja kna ju hämta han...


Ja kunde dock inte somna=/ Somnad kanske vid 04.00 Gick vid 10.00 Men de gick bra endå=)


Vid 1 tiden idag träffade vi Kalle & veronica och Noel på Coffe House, köpte med oss och åkte upp till Sidsjön och satte oss i solen och åt.. smarrens..

Skönt med lite sol...


Gör att man lämgtar ännu mer till turkiet resan som närmar sej!

Kanske ska man börja packa ..haha =P

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards