Alla inlägg den 10 januari 2008

Av mly - 10 januari 2008 22:59

Jag tror jag ska gå och sussa.

Jag är tröttis. LÄgga mig och slö titta på

Scrubs. Det blir bra de.

Ska bara gå min vanliga runda och kika så

allt är låst och släckt och stängt osv:)


Natti

Av mly - 10 januari 2008 20:54

Ledig!


Jag var och handlade efter jobbet.. Duktig! Lagar makkisar och köttbullar nu, inge mera avancerat idag! Men köpte faktikst löjrom idag, bra pris var de så kunde inte motstå, tanken på en löjromstoast i helgen kanske , Mums!! :)


Nä nu ska ja göl klart maten!

Av mly - 10 januari 2008 11:24

Asså helt sannslöst, får inte till en enda bra bild på mig med mina nya frilla !!

Alla bilder ser hemska ut.. Alltså inte håret, MEN JAG!!

ås blir inga bilder just nu!


Blev annars nöjd med håret. Färhade ingte ljusare, hon sa att de inte skulle bli nån hit i mitt mörja hår. Utan färgae utväxten och sen la ljusa slingor i hela håret, ser guldiga ut typ.. Klippte upp en del, vilket är skönt och tunnade ut MASSA, BRA! Köpte glans droppar så ja ska få nån ordning här hemma sen på håret, de brukar alltid bli så bra hos frissan, sen när man ska greja håret hemma blir de ALDRIG som hos frissan! Men nu jädrans=)


Ska äta nåt nu, sen sticka och jobba!

See ya

Av mly - 10 januari 2008 07:59

helt svart ute.. Känns som mitt i natten!!

Ja ska snart till frissan:)

Linus sover gott... Chanel åxå..


Nä nu ska ja dricka ett glas fil och fixa mig och sen åka..



Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards