Alla inlägg den 29 januari 2008

Av mly - 29 januari 2008 18:01

Tjoo


Skönt att jobba till 16.00, det skulle jag hemskt gärna vilja göra flera gånger. Men de lär man ju inte få göra!

Vi åkte i alla fall och handlade direkt, massa mat.. nu har vi typ minst 8 middagar hemma. Så behöver inte fundilura vad vi ska äta, skönt!


Ska till Vetrinären snart med Chanel.. usch vad hon inte kommer gilla de. Men vi köpte tonfisk till hon som hon ska få när vi kommer hem.


Till kvällsmat idag, blir de gulashsoppa med creamfraiche, gott!! Vi äter nog efter vetrinären, äter lite frukt nu, jag åt lunch vid 3 idag så är inte så hungrug än...


Av mly - 29 januari 2008 09:13

usch vad jag var rädd när jag vaknade... drömde en hemsk mardröm, ja fick rymma med Chanel Linus var värsta monsret..... tack vare filmen i söndags så blir de konstiga drömmar :(


Idag ska ja åka med Micke till jobbet. Linus har min bil, För Linus bil är lite paj=( Efter jobbet idag ska vi stor handla, värsta långa listan har ja pillat ihop....*duktig*.. Sen hem och kirra mat.. sen det värsta av allt,enligt chanel, vi ska till vetrinären ! För första gången i chanels liv....

hon kommer hata oss, efter de.. men vi ska köpa lite tonfisk, kan hon få de när hon kommer hem...


jaja nu måste jag fixa mig och äta nåt !


hace a nice day

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards