Alla inlägg den 23 januari 2008

Av mly - 23 januari 2008 21:00

Snön kommer igen, kallt som attan är de, tycker jag i alla fall.. Burrburr....

Har ni kyligt och kallt i Eskilstuna?


Efter jobbet åkte jag och handlade lite grönsaker, linus hade lagat kyckling i ugnen sen gjorde vi bara grönsallad till de med fetaost och avokado. Nyttigt! :) Känns fräscht ! Men ja blev endå illamående, vet ej why...?!


Har kikat lite Simpssons, Linus fick välja kanal! :D


Vet ej vad som händer nu, kanske lite China shack men min älskling har blivit ite för bra på det. han var dålig på dt i början, de tyckte jag var roligare :) För då vann jag! Nu förlorar jag ju hela tiden, börjar nästan bli booring. Måste komma på nån taktik...


I morgon har man sovmorron, nice.. Sen är man ledig i 3 hela dagar..
SPA i helgen, så skönt!

Av mly - 23 januari 2008 14:55

 


Idag har vi varit på promenad :) Och älsklingen följde med, jätte mysigt!

Men idag var det kallt, -10 grader.

Tanken var att gå till havet, men jag tyckte synd om Linus för han frös om benen. Jag har pantalonger under, men inte han.

Så vi gick till det nya fiket i IN, Bistro eller vad det hette. Vi åt en struts macka:) den var god, drack kaffe åxå så vi blev varma. Sen gick vi en sväng hemåt.


Nu ska vi värma oss lite hemma sen är de dax för mig att åka och jobba!

Ingen huvudvärk idag! tack o lov.

Av mly - 23 januari 2008 10:48

Gjorde just egen annanas jucie till frukosten, och måste säga att centrifugerad annanas smakade gott :) typ som sorbéglass fast varm..


Nu är det frukost tajm!

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards