Alla inlägg den 15 januari 2008

Av mly - 15 januari 2008 23:03

alltså jordgubbar :) hade frysta i frysen, mikrade dom lite och plockade i mig dom.. Mycket gott !!

Slut nu eller de finns en påse till men den sparar vi.. Hmm undrans vad vi ska göra nu? Linus duschar.... kika på nåt på tv kanske? finns de nå bra, för oss som bara har 1,2 4an o 6an typ... vår parabol är ju lite tokig....


nån som såg Gynnings program? Vad tyckte ni? det var underhållande i alla falll.. lite synd om barnen men hon är rätt skojig:)

Av mly - 15 januari 2008 22:20

jobbat och stått i idag, åkte sedan å fick mat hos lasse & Gunilla där Linus redan var... Gott med soppa o nybakt bröd!!

Har just duschat, Chanel mjaauar på för fullt som vanligt.. När börjar p pillrerna hjälpa?? Trodde de skulle bli bättre typ idag? Hon kanske spottar ut dom nånstans, vad vet jag?


Nä nu ska ja hoppa i min pjyamas..

ha re

Av mly - 15 januari 2008 09:36

Hej!


Linus kom hem vid halv 12 igår, han åt kvällsmat och vi gick o la oss. Chanel var lite lungnare igår, trodde vi men.. Det vekar bli bättre... Fick sitt andra p-piller idag så imårn i alla fall borde i se skillnad tycker jag.

Fick sova lite mera i natt i alla fall. Men när Linus klev upp i morse började hon igen, typiskt när ja får sova lite längre. Mne men, de höll på 30 min kanske så 1 timme till fick ja sova i varjefall.


nä måste ja äta nåt och fixa mig ska sedan iväg o jobba. Men Linus kommmer hem före mig iadg hoppas ja:) då kan han leka lite med chanel så hon blir trött tills man ska sova. då sover hon  med:)

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards