Alla inlägg under september 2007

Av mly - 30 september 2007 10:38

Nice pictures från igår hos Karl och Veronica:)

Valde givetvis bara dem bästa hihi..

Var en mcyket trevlig kväll. Sudden skjutsade hem

oss vid kvart i ett tror jag klockan var.


Nu ska jag stöda lite för kvällen. Ser ut som skit här.

Ska ju ha Party Lite visning här ikväll.

Wiiiee :)

Av mly - 29 september 2007 17:44

Nu är det dax att dra iväg strax.

Färdig klädd nu i alla fall. Blev klänning med strumpbyxor

och knä strumpor. Det blev nog helt ok.

Linus tyckte de var snyggt i alla fall :)

Av mly - 29 september 2007 16:28

Hmm.. Alltid samma dilemma. Man har inget att ha på sig : ) Man har ju rätt mycket stuff i garderoben men man tycker att inget passar. Men jag ska gå och leta nu, tror nog attd e blir nå shorts med strumpbyxor eller nåt. Ska kila in i duschen nu. vad är de som händer ? Jo....Familjen Granath, Sundkvist har fest...... veronica hämtar oss om ett tag....



see yaaa måste ladda batteriet i kameran så de blir lite blogg bilder tillls imårn ;) *VIKTIGT*

Av mly - 29 september 2007 11:45

Här har ni loite bilder på nya frisyren då! :)

I och med att jga tagit dem själv blir dom ju inte

super bra direkt! men men :)


Av mly - 29 september 2007 08:53

Hej Hej!


Lördagen den 29 sep 2007. Ja vad ska man säga tiden går så fort om 8 dagar träffades Linus och jag för första gången fast förra året då! Helt sjukt vad tiden går fort.. Tur att du bytte till min grupp så jag hade nåt snyggt att spana på : ) Vi hade så himla kul i Norge. Ja var bara så räddd att man aldrig skulle få se dig igen. Men tur som jag hade så blev de inte så. har inte en sekund ångrat flytten till Sundsvall, Saknar ju familj och vänner. Men de blir ju desto roligare när man ser dem när man hälsar på:)


Skönt att Linus är tillbaka från sin tripp till Malmö och Danmark med jobbet. han ligger sött och sover i sängen. Jag kunde inte soova längre. I och för sig så la vi oss direkt efter idol, somnade rätt tidigt vid 22.00 kanske :) Man blir slut av att vara dagisfröken och Linus var åxå trött efter sin långa resa.


Idag är det kallt ute, frost över allt. Vet inte vad vi ska göra idag, men ja har huvudvärk=/ Ligger i soffan och dricker lite hjortron yoghurt. Blir nog en lugn dag, kanske stan en sväng så Linus få ta och klippa sig.


Nu ska ja läsa lite bloggisar.... :)

Av mly - 28 september 2007 18:46

Åkte ju i alla fall och handlade lite och mötte upp Linus.

Kul att ses :) Åkye hem och gjorde wook. Skulle prova

någonting nytt tämkte jag och hade nån wook krydda i skafferiet. Men shitanns vad starkt. jag kunde inte äta. Linus åt, ja äter nu

vanilj yoghurt med hjorttron o äpple. Mums!!

Ska kika lite på tv och bara de easy... gosssigt


När Linus är med och handlar blir de åxå chips och dipp:)

så får väl bli det till idol då=)

Av mly - 28 september 2007 16:00

Gud vad skönt. Jag har nog aldrig längtat så här mycket efter en fredag som jag gjort idag! Kom nyligen hem från jobbet, skjutsade hem Sara åxå! Gick bra att jobba idag med, men det var högljutt! Tog en tablett då blev de bättre i huvet. Linus ringde just han har landat på Midlanda. Så han kommer strax hem. Nu ska jag gå å lägga i en tvätt tror jag. Våra nya påslakan, om jag orkar=)


Ändrade planer! Ska åka å möta upp Linus i Birsta, ska handla på Willys! har knappt nåt i kylen....

Så ska skriva lista nu

Av mly - 28 september 2007 07:01

ja är supr krullig fortfarande efter min frisör lockade mitt hår efter klippningen igår : ) Hahha... Känns typ som man ska på bal ellr nåt, satte upp med nåra hår spännen bak bara ! haha...


Idag kommer Linus hem, det är ju skoj! :-) Nu ska jag iväg att jobba sista dagen på dagis. Jag är helt slut efter denna vecka. Känner nog att säljare passar mig bättre!! Back to El Giganten nästa vecka, skojiit :)


frost på rutan på bilen och det är noll grader ute, har vart många minus i natt kna jag tro!! Buuurrr.. mycket kläder på idag, vi lälr väl vara ute med barnen.. hejsvejs


Bild på mitt nya hår kommer nog till helgen som sagt när ja kan platta till det, har iofs ingen plattis men =)

jaja



hejehej


Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards