Alla inlägg den 11 januari 2008

Av mly - 11 januari 2008 23:29

Har i alla fall köpt en foundation idag. Köpte sånt därt bra smink för ansiktet. Ja köpte den på SPA Maskrosen. Men jag har fortfarande svårt att tro att lös puder foundation är bra. Men får väl prova då. Men kan säga en sak att i.d smink är inte billigt!! Men men man får väl kosta på sig det. Hon som jag handlade av sa att det är så bra för huden att du kna sova med de. men vem vill göra det?



Påtal om sova så sover min prins här intill mig. Utlsagen, städa och ikea och stan på samma dag. Det är bara för mycket :)

Ska ta med mig honom in till sängen nu.


Gonatt



Av mly - 11 januari 2008 21:40

Kika in vårt nya rum som blev så mycket bättre nu än vad det var innan!

Innan hade vi ett stort biljard bord som täckte hela rummet. Nu blev rummet skit stort. Köpte idag ett nytt svart glasbord och 4 skinnfötöljer och sen en ny matta då. Perfekt bloggrum :)


Nu fattas bara ny tapetsering ocg lite nya gardiner!!

 

 (ps, vet att kablarna som går från datorn ser icke bra ut, men hann inte fixa det idag)

 


Köpte även nya blommor och krukor. Sen hamnade en söt lykta från mamma i mitten! :) *Puss*


Köpte även tulpaner. Åhh det är så fint!

 



Vårt ljusfar gjorde jag ju om. Tog bort allt guldigt och rött och bytte ut det mot detta. Visst ser det vårigt och fräsht ut?

 




Efter allt pysslande idag var Linus och jag välvärda en god middag. Blev löjromstaost till förätt sedan vitlöksmarinerad fläskfilé med beasås och pommfritt. Så nu ska vi duka fram lite ost och kex....


Blir nog en China Shack sedan i nya rummet :)

Av mly - 11 januari 2008 10:09

  • Beställa ett nytt pass
  • Till banken och beställa ett nytt Allkort till mig ( jag har råkat brytit av mitt) Ops!
  • Skulle åkt upp till vetrinären ( men typiskt nog stängt JUST idag)
  • Städa hela huset (storstädning)
  • Skulle även vilja åka till Bella Visage eller SPA Maskrosen och kika på smink, sånt där bra smink för huden. Min foundation är ju slut, funderar på att köpa en sån som dom har där.
  • Tvätta och sedan plocka undan all tvätt som är i tv rummet


Ja de var punkterna för dagen. Tur att Linus är ledig idag så vi hnner med allt.


Nä nu ska jag börja med att göra en super god frukost, äggröra och bacon!

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards