Alla inlägg den 9 januari 2008

Av mly - 9 januari 2008 21:55

Jaha då var GrammisGalan över..

Det är ju samma band hela tiden..som är med! Kanske inte finns så många flera iofs ....


ja gillar Kent, kul att dom fick lite pris!! Eskilstuna :) wiiehoo!! hehe


Imårn är det jobba som gäller i alla fall. Mår bättre åt, lassagne till kvällsmat. Det gick bra. Innan jobbet imårn ska jag till frissan, JAA=)


------------------------------------------------------------------

Tanken med soppan är inte att man ska bli smal för alltid, men de är en bra start på ett hälsosammare liv! Det hjälper ju inte om man återgår till sin vanliga livsstil igen sedan. De fattar väl jag me!!!

 ---------------------------------------------------------------------


Hur jag ska klippa mig imårn eller färga eller sllinga är fortfarande ett mysterium ..Hmm.. Får de att färga ljusare än vad man har nu? DEt hoppas jag verkligen!


Granen blev idag utslängd, skönt!


Hyrde en mycket bra film idag, BREACH. Många plus fick den!!

Men jag som blir rädd för ingenting vågade knappt gå och duscha sedan. Linus gick förbi badrummet och sa nåt bara och jag skrek till, haha lätt skrämd man blir efter läskig film:)


Nä blir nog en tidig kväll ikväll... Frissan väntar faktikst imårn förmidda =)

Av mly - 9 januari 2008 13:36

Receptet på den berömda soppan:


Blanda allt detta i en stor kastrull.


6 morötter, hackade.

6 stora lökar hackade

1 burk krossade tomater

1 vitkålshuvud

2 paprikor (helst gröna)1 bit rotselleri tärnad

3 grönsaksbuljong

1 påse löksoppa


Tillsätt tillräckligt med vatten för att täcka grönsakerna. Krydda med löksoppan. Koka i tio minuter. Sätt ner värmen och låt små puttra tills grönsakerna är mjuka. Tillsätt mera vatten om så behövs. Soppan kommer ca att räcka till 16 slålar. Den innehåller 40 kalorier per portion och 0 gram fett.Du kan äta hur mycket du vill av soppan uner 1 vecka och obegränsat med frukt, men EJ banan. du får även dricka hur mycket mini mjölk du vill. Nötter är åxå ok som mellanmål.Håller du dig strikt till dig ca under 1 vecka, går du ner ca 3-5 kg på 1 vecka. Kombninera detta med träning eller promenader.Kan säga att soppan är toppen god. Man behöver ju inte byta ut 3 mål till soppan men kanske 1-2 om dagen. Så blir det lite variation. Men ska man köra hårt ska man byta ut alla mål om dagen!Lycka til :)

Av mly - 9 januari 2008 13:24

helu alla söta


idag känner jag mig lite bättre. Drack lite te i morse... mådde illa i morse, men var mest för att man inte ätit på länge så åt en toast.. de var gott för magen...


sattsar på att gå till jobbet imårn... bara ja kan äta lite vanlig mat idag så.. ska vila upp mig idag..

har tänt lite ljus o så.. mysigt!


Kommer ett recept på soppan senare idag!

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards