Alla inlägg den 26 januari 2008

Av mly - 26 januari 2008 19:25

Man blir sliten av att vara på SPA, vet inte vad klockan var när vi gick o la oss, halv 5 ? minns ej... Jag vakna nu i alla fall ! Älsklingen har åxå sovit, men han ligger kvar än....Måste gå å gossa med han så han vaknar, annars kan han ju sova för kvällen! :)

Av mly - 26 januari 2008 14:45

Just hemkommen från spa. Det var riktigt skönt, ångbasta och bubbla och gossas... Hade ju hydrojet massage åxå, de lät som en biltvätt utifrån tycker jag :) Sepciell känsla, de var skönast på benen.....

Träffade även Harriet där, skoj! Hon är go...


Nu ska ja laga köttbullar och makaroner, hungrig!!

Av mly - 26 januari 2008 09:32

Idag är det SPA som gäller, skönt! Vi är väl värda, vi ska även få en hydrojetmassage. Har jag aldrig fått tidigare. En kompis sa att de kändes som om hon var en strandadval som dom måste hä på vatten så den inte dör, haha! Du är rolig tjejen:)


Har just duschat och rakat benen, vilket man bör göra då :) vad dålig man är på de på vintern annars :) *Skratt* pinsamt!!


Nu ska jag greja en rejäl frukost så man står sig tills vi kommer hem från spat, kan ju äta masssa frukter där åxå men endå... Sen ska jag väcka hjärtat, eller han ligger nog och gossar med Chanel i sängen!



(mamma, ha de så skoj ikväll :) för er som inte vet ska mamma och massa kompisar till henne ha en möhippa för en utav deras kompisar då ikväll :) Jätte skoj!

ha en bra dag kram

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards