Direktlänk till inlägg 14 januari 2008

ny jacka

Av mly - 14 januari 2008 20:49

helo


var en mycket trevlig dag i Birsta med Marina och Maya. Vi åt sallad på charm och Maya åt massa kex, fast dom flesta hamnade på golvet:)

Marina shoppade loss på massa fina kläder. Själv köpte jga en jacka. Gillar den jätte mycket, utställd modell jätte fin med lite puff ärm typ.... Söt


Kul när man kan börja använda den.. Eller de går ju nu med ifos är junte så kallt...


Och vet ni vad som hände idag?

När jag stod på jobbet och så så kom David Golander, inte många som läser som vet vem det är men nåra vet i alla fall!! Jag blev så paff, för er som inte vet så är David en gamal kompis ( även ett strul) men men de hör inte till saken.. Vi jobbade ihop på El giganten i E.tuna för ett tag sedan... sen började han jobba bla i västerås, sthlm osv... Nu skulle han öppna en egen butik i nyköping eller nåt, så han kom och hämta vår gamla el giganten skylt vi hade till gamla butiken... :) jätte skoj att träffa han. Men de kändes så fel att han var här liksom, ni förstår vad jag menar :)


Jaja nog pratat om de, Linus var tvungen att jobba över idag.. Hoppas han kommer snart, blir sen kvällsmat=( Jag är hungrig!


Nu ska ja kolla igdenom posten

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mly - 19 augusti 2010 10:02

Semestern är äntligen här:) har haft drygt 1,5 vecka.. skönt.. har vart på Kreta 1 vecka och på ett bröllop i sthlm..   Nu väntar en dag hemma sedan blilr de GBG i 3 dagar.. nästa vecka är de min 25 års fest så de kräver mkt planering...   Nu...

Av mly - 27 juli 2010 18:33

500 gram  kassler 2 st  äpple(n), i tunna klyftor 1 st  purjolök(ar), skivad 1,5 msk  Milda flytande margarin 2,5 dl  Milda Mat 1 st  vitlöksklyfta(or), pressad 1 krm  vitpeppar, malen 1,5 msk  Milda...

Av mly - 25 juli 2010 22:35

Här Gunilla kommer receptet! :) Asiatiskt kycklingsoppa Antal portioner: 4 Ingredienser 2 2 st schalottenlökar eller 1/2 gul lök1 1 msk raps- eller olivolja2-3 2-3 st kycklingfiléer1 1 msk finhackad ingefära1 1 tsk sambal oelek8 8 dl vatten1 1 tä...

Av mly - 25 juli 2010 12:29

Är det någon som vill ha recept på någontong får ni Hojta till :)   Tacos Nasi goreng med ris Kassler&purjolöksgratäng med potatis Carbonara med bacon och broccoli med pasta Asiatisktkycklilngsoppa Potatisbullar med bacon Lassagne och...

Av mly - 14 juli 2010 18:04

Idag har jag vart ledig. Jag åkte och hämtade upp Moa (linus kusin) och vi åkte och köpte sallad och åkte till kubenbadet och badade och solade. Härlig dag.. Var där enda till kl 16.00.. Jätte mysig dag!   Efter det åkte jag och handlade lite mat...

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards