Alla inlägg under januari 2008

Av mly - 21 januari 2008 10:53

Birsta med Veronica.

Viktigt! :)

Av mly - 21 januari 2008 10:34

huvudvärk? Hmm.. har nog haft de i 3 dagar nu, kan ju iofs bero på att ja är ganska förkyld?

 SKönt att ja kunde somna om imorse i alla fall, tänkte ja kan ju inte gå upp vid 8.... Nä undr aom man ska ta och dricka massa vatten och sen gå upp på macken och hämta min matlåda...


Hur mycket panodil får man äta, känns som ja ätit 1 om dagen i 3 dagar de är väl inte farligt?

Av mly - 20 januari 2008 21:05

Patrioten var en sorgslig film... jag grät flera ggr om :(

men ok, den var bra !

Av mly - 20 januari 2008 18:15

Maten blev mycket god. Fick t.o.m en kompimang att jag var dukitg på skinksås :) Man tackar älskling!


Nu har ja just dukat bort allt.


Vi ska se på Patrioten, hjärtat påstår att den är snäppet vassare än den filmen vi såg igår. Men jag tvivlar. Jag tror inte jag sett Patrioten ( kikade aldrig på så långa filmer förr) Med risk att ja tröttnade eller att ja somnade:) Men ja menar, ja kna ju inte somna om man börjar kika nu typ...



Av mly - 20 januari 2008 16:55

Då var arbestdagen avklarad. Snabb och kort!

Var jätte fin och ljust väder när man åkte till jobbet, så kommer man ut från jobbet nu då är de helt svart!! Sinnes...


Chanel ligger här brevid o gossas, men ropar på pappsen, mjau mjau... Han kommer snart hem!


Jag ska laga lite mat ja har ju inte ätit lunch idag. Så de blir pasta och skinksås....Gott, det var länge sedan!

Av mly - 20 januari 2008 12:38

Jordgubbs smothie att dricka i bilen på väg till jobbet.. sen ta på mig jobbarkläderna ocg sminka mig sedan måste ja fara!!


prosit o prosit... gud vad ja nyser idag!!

Av mly - 20 januari 2008 11:04

Solig dag idag.. Wiie! Så skönt.. Så trist med grått och regn och snö...


hade jag vart ledig har jag gått på en promenad, men ska iväg och jobba sedan....Skulle i och för sig hinna me en promenad innan, men har inga batterier i min mp3 ;( då är de inge kul...


vi la oss vid halv 12 igår, ja hittade ett korsord i den där sundsvallstidningen som man får hem, kul.. Jag har velat haft ett korsord hela veckan. Men de var så svårt, då är de inte lika kul !


Ja kunde inte somna igår :( Störande, Linu snarkar och vaknar sedan till av att Chanel bökar omkring och typ puttar ut sakerna ur garderoben för att kunna ligga på ett spec ställe i garderoben, sötis kissen!  Men i alla fall när han vaknar då, då har ja inte ens hunit somna och han har typ sovit i 45 min redan... hatar sånt! Varför kan inte jag somna direkt...


 Läste på Veronicas blogg att vi inte vann innebandyn, (El giganten alltså) TYpiskt! Men men... bra insats i alla fall...


Linus har även smittat mig med sin förkylning!! Blä Blä..Men de går väl an, jobbar ju rätt kort dag i dag så.


nää nu ska ja slöa lite o gossa med chanel!


Av mly - 19 januari 2008 22:51

väntar o väntar o väntar in, inkommande grejer fr Veronica på msn.

Jätte nyfiken :)
men de tar sin tid, men de är det absolut värt !!! *ler*

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards