Alla inlägg under december 2007

Av mly - 28 december 2007 14:09

idag har vi gjort ganska vettiga saker endå. Eller jag.... Plockat massa hemma, tvättat massa osv..Vart å handlat på Willys. Var även in på Kahl och letade fina te muggar men hittade inte dom vi sökte, men nåra flera affärer blev de inte, vågade inte ens fråga Linus. Han ogilar sånt verkligen.. Jag frågade om vi skulle gå in på nya MIo.. Då fick ja svaret, Vill du verlkigen det??

 Nee men ja hade väl inte frågat annars :) så de blev inget sånt...


men men.. Har just lagat egen pytt i panna i alla fall....!


Linus grejar med schemat. Tar mkt tid. Så ja funderar på att åka ner på stan och kika på lite reor! Det är i alla fall kul :)


Ikväll kommer nog Kalle och Veronica hit. Skojist

Av mly - 28 december 2007 09:02

go´morrron


Varför är det så att när man är ledig vaknar man ofta jätte tidigt? Jag vaknade kvart över 8 idag :) Gick och satte på en tvättmaskin och sen satte ja mig och läste bloggar :)

Nu lät de även som Linus vaknade till, skoj :) Men de är ganska mysigt att få sitta uppe lite själv först ( läsa bloggarna ifred ) hihi


Ja fick ju new body underkläder av mammsen och pappsen, välrdens skönaste verkligen. Man känner inte att man har dom på sig,,,, deras hipsters, oohh i like....


Av mly - 27 december 2007 23:29

hihi


har spelat vårt nya monopol! :) man har visa kort man drar där.... vi har spelat över 2h, Linus gick i KK !! Jag vann :9 trotts att han ägde alla gator typ :) ja hade mina 3 gröna gator som ja tjänade alla min pengar på!


Nu är det natti natti....


kramkram

Av mly - 27 december 2007 19:28

guuuud va skönt... äntligen är dagen kommen då man fick vara ledig 3 dagar på raken:) Älskar dom helgerna...


Under helgen har vi lite att uträtta eller njjae, gå på rea på stan :)

Hälsa på linus mormor

spela nya spelen


blir nog en sväng kina shack idag. jag är jätte bra på de :)


vill kalle o veronica komma o spela monopol nån dag??=)

Av mly - 27 december 2007 10:49

Jag bara älskar min nya parfym, mmmm...

fick av Linus, Naomi Campvell, Cat Delight, At Night!! Yummie


Så goood.....


Ikväll när man kommer hem. kan man riktigt slappa, båda två. Då är vi ledig i 3 dagar tillsammans, underbart!!! Vi ska ner och shoppa lite på rean tänkte vi. Sen fixa med julklapparma som vi fått!


Chanel är mysig, nu ligger hon under granen på julgransmattan, hon gillar den mattan jätte mkt! :)


Nä sk amna ta och packa ordning matlådorna o så då kanske och fara till jobbet!


have a nice day!

Av mly - 27 december 2007 09:56

När man just har vaknat är man så där trött att man inte ser vad som står på skärmen.. ja bara sitter och blinkar här för att se bättre! Man är väl lite trött.

Vi la oss igår vid halv 11 i alla fall, helt utslagnga, Linus satt och läste speg reglerna på nya monopol som vi fick, skoj! Men han satt och sov efter en stund :) söt


Nu ska ja ta mej och äta en skink macka, börjar jobba om 1. 5 h.......

Av mly - 26 december 2007 22:19

gguuu vad jag är trött.

Böir nog sängen nu..

gonattis


Av mly - 26 december 2007 20:58

Är klockan bara nio? Skönt :) kändes som klockan i alla fall var efter 22.00 halv elva skulle ja tippa på!


Man är ju trött för man gick upp efter fem imorse....


ja börjar halv 12 imårn i alla fall.. Niiice! Men icke Linus, han står i duschen nu o a har kikat igenom lite gamla dvds på mig sjölv som ung... haha...


Men nu ska ja nog överaska Linus tror ja, dock inte med priskorv som han utan me nåt annat=)

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards