Alla inlägg den 12 december 2007

Av mly - 12 december 2007 22:55

Vi ska handla gran.
Eller Linus verkar jobba länge(inte enligt schema) men

han kör ju sitt eget!

Jag jobbar i alla fall till halv 8, så jga ska banne mig

fixa en gran tills imårn.

Så jag kan klä den på fredag:)

Måste kirra lite julmusik tills jag ska klä

granen. Det är ju ett MÅSTE:)

Av mly - 12 december 2007 22:43

Inge bättre än i nacken=( fattar inte hur det kan sitta i så här länge. Känns som värsta vippplerskadan ju!! Går ju även upp i huvudet åxå i och med att man går å spänner sig och drar upp axlen för att det gör ont!


Får väll se hur de blir, men hoppas de blir bättre snart.


Har just duschat , ska se lite Betty strax. Linus är snart klar i duschen tror ja!


Ja mamma, ja kan ta med lite jul godis till er:) får lägga undan så ej Linus knaprar i sig alla :)

Av mly - 12 december 2007 21:19

tjoo


Vet ni vad det blir för mat idag?


Våfflor



gott va? :)


Nä nu msåte ja ut i köket och göra en till. blir glass, sylt o grädde till!


Yummiee...

Av mly - 12 december 2007 10:26

ja är så trött!!


Hmm...  Helt sinnes...


Åh, jag har legat och sovit med sån där varm grej som man har runt ncken/ ryggen för att min nacksrpärr ska gå över.. de var skönt, men den har inte gått över =(


Linus är ledig idag, men han ska in och jobba lite i alla fall. Men han böjrar när jag börjar, halv 12 !!


Han sover än, men ja hör att chanel står och mjaur i sovrummet, stackarn,,,


Nä nu ska jag fixa mig..

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards