Alla inlägg den 11 december 2007

Av mly - 11 december 2007 22:48

Va tiden går fort, det är ju nästa helg vi ska till familjen :)

Skoj!! Känns som ett tag sen nu, men de var ju när mamsen fyllde år.

Gott med jul ska de bli hihii :)

Saknar er

Av mly - 11 december 2007 22:06

Tjoo dagen i Birsta var super niice.


Hämtade upp Veronica och vi for till Ikea... Blev dock inte så mycket shopping där, ja köpte bajspåsar(till chanel alltså) =) sen erhm... en julklapp.. Vi åt kötbullar, med sås helst mer sås om man skkulle få , hehe men gott vare!


Gick till birsta eller asså ja ni fattar, där handlade ja klart Linus klappar. Så skoj att köpa julklappar! Handlade även nåra andra klappar, så nu har vi inte så många kvar. Ska handla dom sista i helgen!


Vi åkte sen upp å drack kaffe på el gigaten:) sen skjutsade jag veronica till jobbet. Då åkte ja hem och slog in Linus klappar, sen åkte jag och fika med Gunilla. Hon fick lite julgodis åxå tillsammans med deras julkort!


Marina och Maya kom sen och vi åt mat linus kom åxå å åt... Senare kom även micke o Lasse hela familjen samlad... fikade lite sen kom vi just hem....


nu ska ja duscha sen ska vi nog kika lite bettyy...


dagens shopping utöver julklapparna var ett par gråa leggings på indiska och en varm tröja från H&m, bra köp!! veronica, den var inte stickig föresten :)

Av mly - 11 december 2007 10:51

Hej jag har fått nackspärr så de bara skriker om det:(

det var ju från igår när jag somnade i soffan. Ajjj, ja kna knappt vrida på huvudet.

Kan man göra något åt sånt hära?

Linus lovde mig massage ikväll, han skkulle försöka igår men när han tryckte gjorde de så fruktansvärt ont , att ja nästan började gråta, Men nu gör de as ont!! Kan knappt gå på IKEA idag med Veronica, men de är ju ett måste, jag kan blir friisk??


hehe.. Snäll som jag fast ja knappt kan vrida huvudet, direkt när jag vaknade så drog ja på mig ett par leggings o en tröja och min jacka o mina rosa stövlar och tog med mig julgransbelysningen och skulle fixa granen på gården, Buurr va de var kallt och de var massa snö på granen

och jag skaka av all snö då hamnade de på mig och även innaför jackan..... Kul Jul.

Julgransbelysningen var svår att få på med nacksrpärr, den är nog även de utan nackspärr, men vi har ju nåt att skylla på nu när granen ser så kul ut :)


Men måste säga att de ser bättre ut nu i alla fall, än det gjorde innan!


Idag som sagt är det IKEA med Veronica, såå skoj! var ju hundra år sen jag var där, måste vart när jag var där med Sara. Det var ju i oktober eller nåt. Minns knappt..... Huua, de måste ändras på, blir kanske en köttbullar med sås åxå på IKEA, såå gott!! Kanske får sällskap av min älskling då med, just ja... attans ja har glömt att slänga in våra jobbar tröjor i tvätten.. faen, dom ska ju vara torra tills imårn. måste göra de nu!!


see yaaa shoppa lungt :)

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards