Alla inlägg den 14 december 2007

Av mly - 14 december 2007 23:21

Du kom hem vid 22.00, seg och sliten i din rygg! Stackare, men du är så dukitg. Du lämnar ingen i sticket. Du fick lite mat och sen la vi oss i sängen och pratade, ja gick därifrån i nåra minuter, kom tillbaka och du sov så sött.

Jag drog ner rullgardinen, tog av dig din morronrock och bäddade ner dig.


och nu sitter jag här :) Jag är inge rrött, men Linus sover då som sagt!

Han är underbar min älskling.

Loe you


Av mly - 14 december 2007 21:53

att detta var en super fin spegel?=)

Av mly - 14 december 2007 19:32

Så där då, då var granen klädd!

Alltså att få på en ljusslinga är ju icke det lättaste ja gjort.

Här kommer lite söta bilder på pyntet i granen

som icke syns alls på granbilden


 


 


 


 I och med att jag fotade lite knas så ser man nästan bara

belysningen, inte mitt fel :)

men men, de blev fint i alla fall.



Men pyntningen i granen blir aldrig som man tänk sig.

Aldrig blir man nöjd! Men den blev nog fin.

Hoppas Linus tycker det också.

Av mly - 14 december 2007 18:01

hihi Chanel är mycket nyfiiken på granen som står i tv rummet:

 


den står och torkar nu, så vi kan klä den till kvällen. Hoppas den får vara i fred sedan, hon står på bakbenen och liksom sträcker sig efter kvistarna, hmmz...

granen är verkligen stor, guud..  :) Jätte fin!


Får dessvärre klä granen själv, Linus jobbar sent. Tydligen väldigt sent=(

Men men, hinner ju ingen annan dag! Har massa att göra imårn, och vil inte stressa upp med sakerna heller.


Idg har jag sedan vart och köpt en korsett som ja ska ha på mig imårn tänkte ja på festen.. Hmm ja o korsett har aldrig tidgare gått ihop,men denna gick de bra med :) Får väll se imårn när man ska prova de man ska ha på sig :) *skratt*


Nä nu ska ja ha upp ljusslingan i granen tänkte jag.. huua vilket krångligt jobb!


Se så ståtlig den är :

Av mly - 14 december 2007 10:18

Meningen med bilden är att man ska bli sugen på Champgne.

Blir du? :)

Av mly - 14 december 2007 09:54

Fick just ett samtal, dolt nummer:


hej jag ringer från folktandvården(första tanken, shit var det idag jag skulle dit) men nej, Vi sökr kjell Helldring, finns han där?


eh nä, tyvärr de gör han inte! Dom har ju även skickat ut sms flera ggr och skrivit in vilken tid han ska komma osv, nu har han väl aldrig dykt upp, så då tog dom tag i saken och ringde! Stackarn, hoppas dom får tag i Kjell:)


Jag ska ju dessvärre till tandläkaren på måndag.


Nackspärren är inte över, men bättre! Men mamma, känns fånigt att ringa en sjukgymnast om nackspärr? är det inte ? :)


Idag har jag lite ärenenden på posten, alla julklappar som ska skickas ska jag posta idag. Så måste bort på OKQ8 och lämna in dom.


Sen ska jag och Gunilla och Lasse fixa< vår gran. blev inget igår, dom hade stängt=/


Linus is woorking late, så får väl klä granen by my self, eller om vi tar det imårn bitti. Beror på hur sugen jag blir :) Och om den hinner torka!!


Nä nu ska jag äta lite frukost...


Pusss

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards