Alla inlägg den 7 december 2007

Av mly - 7 december 2007 23:28

Trevlig kväll, veronica och kalle kom vi drack lite glögg o så sen kom linus hem så åt vi tacos och kikade på idol. Rätt person vann tycker jag. men Amanda var åxå duktig måste jag säga, men som de brukar vara med idol, att personen som kommer på 2a plats syns lika mycket om inte mera när idol är avslutat! :D


Nää nu är det nog sängen som gäller.


Chanel har vart super busig idag när vi haft besök, dom åkte just hem då blev hon lugn..haha.. nu ligger hon i Linus knä å myser/ sover!


godnattis upp å jobba imårn!

Av mly - 7 december 2007 19:13

Har inte gjort så mycket idag, men tiden har gått endå :) Fixat lite här hemma och så. Men nu har jag i alla fall gjort guccuamolen, så den är klar. Kan ju inte börja skära grönsakerna än, då blir dom väl äcklig då, eller? Vi ska äta om ca 1,30  min.. Det är ju det att Kalle och Veronica kommer till åtta, då kan vi dricka lite glögg och så, sen ska vi kika idol (då vill jag ju inte stå å laga mat) och liksom missa!! :)


Det ordnar sig nog. Nu ska ja tända lite ljus och göra mysigt.


heejjja Marie, eller vad tycker du? : D

Av mly - 7 december 2007 16:45

Det var dessa två jag shoppde idag :)

198:- för båda

Av mly - 7 december 2007 15:36

Här bjuder jag på nåra bilder ur

vårt album som jag har fixat med

Av mly - 7 december 2007 14:10

ja åkte ut till Birsta och gjorde lite ärenden. Kalle ringde då jag kom ut dit och sa att dom jätte gärna ville komma ikväl och äta tacos här :) Skoj!

jag gick även in på Indiska och hälsa på Veronica och sa att hon skulle äta här idag ! haha.. Hon var förvånad och hängde inte rikigt med på noterna :) men givetvis ville dom komma!

På vägen ut från Indiska, fastnade jag i nåra andra butiker. Hur kan det komma sig?? hihi.. Hittade 3 julklappar till, till Linus.. Nu har ja 4 grejer till han, de är kul att ge bort mkt tycker jag :) Hittade även 1 svart skjorta med guldränder ellr de är mer som tunika material fast en kort då, halvtajt. Ska nog ha den på julfesten nästa helg. Sen köpte jag en vit/berig blus jätte söt... Dom kostade bara 99 kr styck! Var tvugen då!! :D


Sen bar de iväg till Willys, inhandla mat tills tacokvällen och idolfinalen:))


Nu ska jag slå in paket och pyssla med albumena. Ska bli super skoj! Ska äta lite rostbiffssallad först bara. Yummie!

Av mly - 7 december 2007 11:28

hej hej!


idag hade Linus sovmorron skönt, då fick man sova ut. Tills romanique ringde och väckte oss =) men de är lungt tjejen! Ja kunde somna om i alla fall!!


Ikväll tänkte vi bjuda veronica och kalle på tacos. Men dom vet inte om edt än, har inte fått tag i dom. Men vore ju inte fel och kika idol o äta tacos:)


ja får springa in på veronicas jobb idag ska ju ändå ut och städa ut gamla skåpet på jobbet.


nä nu måste ja kila o göra mej iordning linus ringde just, han glömde usb minnet hemma. Han som skulle lägga upp schemat nu =( stackarn!!


hare

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards