Alla inlägg den 6 december 2007

Av mly - 6 december 2007 22:23

när ja kom innanför dörren efter jobbet åkte vi och hämtade mat från chinabox, båda var sugen då men när vi kom och skulle börja äta soppan så var man inte sugen längre.. Ja började må illa, så nu känner ja inte för chinabox på ett tag!! Synd... de brukar vara gott!!


Idag kom våra kort åxå som vi beställde här om dagen *wii* gick ju tok fort. Så jag har fixat med att klistra in vissa i vårt svarta album, ska skriva nåt fint till bilderna imårn sedan. jag är ju ledig!!! Resten av bilderna ska ja sätta in i ett vanligt album


nää n u får det vara nog. Nu ska vi se på Ugly betty!!!

Av mly - 6 december 2007 14:54

Nu harvi slöat hela dagen :) skönt men varför går tiden så fort??=)

jaja nu ska vi iväg och köpa sallad på coffe houose, godaste salladen i stan! JA ! ta med oss den o äta på jobbte, linus skulle endå ut o gö nå så han skjutsar mig...  snäll!=)


nää nu måste vi dra


tjjing

Av mly - 6 december 2007 11:33

Mgane kurrar massa. Vi skulle igentligen har ätit lunch på chinabox, buffee alltså. Men nu blev vi sugna på hembakat bröd med julskinka, så de får blie det istället. Kan ju beställa chinabox till kvällen!


Nu ska vi se heroes nya avsnitte och äta lite..ytummiee

Av mly - 6 december 2007 01:26

Många tjejer tycker att det är problematiskt att komma på julklappstips till pojkvännen. Många män säger att de har allt de behöver. Därför kan krävas att du är extra listig och kreativ, samt att du tänker på ett nytt sätt när det gäller att komma på julklappstips till pojkvännen. Gör det personligt för det är du som känner honom! På det sättet kan du komma på massor av julklappstips till pojkvännen.


Använd penna och papper, och sätt dig ner och tänk efter hur en vardag ser ut i hans liv och skriv ner den som den kommer. Här kan det finnas en hel del gömda julklappstips till pojkvännen. Hur ser det ut i hans/vårt sovrum? Saknas där något väsentligt? Behöver han några nya tofflor?


Tänker du dig honom i badrummet så fortsätter tankarna att flöda. Finns det något nytt raknings set eller en ny herrparfym som skulle kunna passa honom? Eller i köket, behöver han(vi) :) en ny kaffemaskin? Eller kanske en digitalradio? Hur ser det ut med hans kläder? Eller behövs något nytt till bilen eller cykeln?

Vad gillar han? Är kanske en prenumeration på en tidning det som skulle fånga hans intresse, oavsett om det handlar om fotboll, politik, klättring, data eller matlagning finns det nog alltid något som passar honom. Du kan också vara listig och fråga hans närmaste vänner, för att se vad någon som känner honom på ett annat sätt än du gör har för tips.



Lycka till tjejer :) Jag har i alla fall kommit på vad jag ska köpa till Linus. Kan dock inte skirva det här för han läser ju bloggen min! hihih.. Men bra grejer är de !! Givetvis =)

Av mly - 6 december 2007 01:07

tjohejsan


sitter och fördriver tiden på massa kuliga sidor. har skjustat ner killarna på krogen för en stund sedan. Tänkte att de är ingen idé att ja lägger mig, kommer ändå inte hhinna somna inom 50 min, kan lika gärna hämta Linus då igen. snäll man är va??=) men de är klart man vill ju ha hem han igen haha..


vi fick även se vart freddi bodde, bra besrkivning freddi :))


söta badankor jag hittade va? synd man inte har ett badkar hihi

eller söt å söt vet ja inte men cool, linus kunde ha fått dom om han hade velat haft badanka vill säga, men nja tveksamt. Då skkulle jag velat haft en sån därn som frida har, en rosa med radio :)) thihiiih


nää nu ska ja ta mig en klunk julmust!!!

Av mly - 6 december 2007 00:34

Kika va fina käder och dom är faktikst från H&M :)

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards