Alla inlägg den 1 december 2007

Av mly - 1 december 2007 22:15

tjoo hoo!!


Hittade en gran till gården, imårn åker belysningen upp åxå. Så står den fint där ute då... Men var tvugen att åka å köpa ett nytt element till en hyresgäst åxå.. Fick de gjort plus lite annat..


Kom hem och gjorde mat, det blev tapas, små rätter alltså.. vi lagade vitlöksmarinad kyckling, chilikyckling, vitlöksfrästa champinjoner och sen potatisklyftor ..aioli  mm... gott! Och drack vin till det!


Jag hade tydligen vart väldigt snäll i och med att jag fick massage efter maten. Det var väl tur att vi tog det då och inte senare för då hade de väl inte blivit nå, Linus och lite vin .. ja det brukar resultera i att han somnar tidigt:)


Nu kikar vi på faddergalan, jag snyftar till då å då, känslig som man är...


ha en fortsatt trevlig kväll alla

Av mly - 1 december 2007 12:32

Kolla söt.. du kan göra din egen väska! Välj ett foto som du vill ha på bara ;) hade jag satt en bild med Chanel på. DÅ hade jag ju fått en CHANEL väska=)
*SKratt*


Förstod ni skämtet???? :D

Av mly - 1 december 2007 11:21

Idag är det 1 år sedan Linus och jag blev tillsammans :)

Planerna för dagen är inte många men ska väl försöka hitta en gran till gården. Men nu äter vi frukost...


Får se va som händer till kvällen!!

Chanel och jag hade en liten present till Linus , den var i och för sig typ till oss båda. Ni ska se vad som var i på bilden nedan=) hade flera bilder men dom glömde jag ladda upp, orkar inte göra det nu : ) men det var små chokladhjärtan ....åxå bla..=) *viktigt* HAHA

Chanel tycker också om att leka med celofanpapper(eller hur det nu stavas) :)

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards