Alla inlägg den 9 december 2007

Av mly - 9 december 2007 21:22

har kikat lite Betty och sen på Parlamentet. Sen hörde jag hur någon intill mig andades väldigt djupt, då frågade jag hjärtat om han sov, nej nej han tittade bara läget under ögonlocket.. hmmz..


han sover här brevid nu i allafall, gossit!


imårn ska pytten bestikgas, igen. Hoppas den går igenom nu !! Lasse är så snäll som hjälper mig...


men det ryktades ju att även V var leig imårn , skooj=)

Av mly - 9 december 2007 18:32

hej hej..¨


 äntligen söndag ellr äntligen helg ( låter kanske knepigt för vissa) men nu känns de som min helg börjar. Har ju jobbat hela helgen, och nu är jag ledig i 2 dar=)


Kika in min nya mössa :) kommer nog till veckan ..längtar!


Nu lagar ja korv och spagetti i brist på annat att laga..Linus kommer hem snart *mysspyss*.


hehje

Av mly - 9 december 2007 11:51

varför orkar ens personer skriva elka kommentarer till varandra? Jag förstår inte. Om man tycker att personen i fråga inte är bra eller inte gillar dens sätt att skriva osv, varför läser man då dens blogg? Nä men istället så ska man skriva massa elaka kommentarer istället?? Jag förstår inte meningen med det hela. Ni sårar ju henne! 


Jag förstår inte mig på sånna människor...

gör du?

Av mly - 9 december 2007 11:02

Hello!


Vi var barnvakt till Maya igår. Hon är så snäll så :) Gick jätte bra, men hon var lite lessen när hon blev övertrött, gäspa å gäspa men liksom inte ville sova, jag bar runt på hon och hon sommnade i min famn flera ggr sen vaknar hon till. Sen blev jag så trött i armarna, hon är ju en stor tjej nu. Så Linus fick ta över, efter sn stund var de helt tyst fr sovrummet :)


Min älskling är så duktig! Micke och Marina hade i alla fall haft en trevlig kväll ute, vi åkte hem vid halv tre från dom... Ja kunde inte sova när vi kom hem!! somnade efter 04.00 =( Skönt att man började senare idag. Men jag är seg. Ledig imårn så, de är väl lungt!


Nää nu ska ja bara ta de lungt ett tag och kika runt på lite kuliga sidor! Sen sticka och jobba.


have a nice day

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards