Alla inlägg den 3 december 2007

Av mly - 3 december 2007 13:20

..............träffade ................ på korgen igår och de hände lite grejer.............spännande, men han glömde ta hennes nummer. vad sjutton...... typiskt! Hur ska du lösa detta nu då? Synd,,,, =) Håll mig uppdaterad ..... ok=)


Grattis till vinsten föresten:)

Av mly - 3 december 2007 12:57

charlesandmarie.com


Där kan du shoppa muggar som talar om, om ditt kaffe är varmt eller kallt:)

Cooolt

Av mly - 3 december 2007 11:52

Jag har fastnat i att läsa era bloggar :) Måste väl erkänna att ja kanske diggar Annas lite mera. Men men... Man kan inte ta nåns parti, sepciellt inte i er lilla fight som ni nu har.. Typiskt tjejer att skriver strunt om varandra på bloggar! hur orkar man?=) Ja fattr inte det ja... Nåt vettigare måste man ju ha att skriva :)


Men de är i alla fall kul att läsa bloggarna:)

Av mly - 3 december 2007 11:15

Kikade lite mer på Betty igår, jag hade visst inte sett hela första säsongen. Men vissa delar känner jag igen! Men de är spännande nu....


Jag är trött idag, man sover väl förlänge. saknade Linus i morse i sängen=( han åkte och jobbade så tidigt... Tris! Ja som kände att ja behövde en jätte kram.


Vet ej vad jag ska hitta på tills ja börjar jobba. ja kanske ska upp till macken o lämna lite tidningar och kanske lite bröd till Ingrid. Vi får ju så mycket bullar av hon o sånt!!


Nä nu ska ja ta mig en god macka med skinka

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards