Alla inlägg den 20 december 2007

Av mly - 20 december 2007 21:02

nu ska vi äta mat snart, jag är så där må illa hungrig....


det blir fläskfile, med hasselbakspotatis, och tatziki till det.. gott


efter många timmars jobb idag är man hemma i alla fall... ledig iu mårn nice men har en del att göra...  och LÖn imårn :) Wiiee


Vart ska ni fira jul?

Av mly - 20 december 2007 08:41

Varför, släckte jag lampan i tv rummet när jag skulle kika lite på datorn? Nu blev man ju tok trött.. Kommer ju se ut som om ja gått i sömnen när ja är på jobbet om 30min...


Ja är fasktikst riktigt trött idag och idag är mer än 10 timmars jobb... Man blir sleten....


men imårn är jag ledig, då ska jag fixa allt de sista innan jul och innan vi ska åka på söndag och givetvis tvätta och städa också. skoj=) *fniss* right



Igår hyrde vi en kkul film, Cougar Club. Den var mycket skoj.. ja gillar mest komedi filmer... Snälla LInus går med på att se dom oxå, igentligen vill han se sånna därna läskiga fiulmer så som saw 4 eller så, alltså ingen de ja ser dom, blundar ändå hela filmen... och kan ändå inte sova eller våga gå själv nånstans i huset!! :)


nää nu ska ja ta på mig mina clothes och lite mascara


have a nice day

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards