Alla inlägg den 17 december 2007

Av mly - 17 december 2007 21:42

Idag fick jag ett vykort av Sofia på mailen, titta vilken söt :)



Nu äter vi mandarin, mums... Ska se nån film, vilken ska man se??

Av mly - 17 december 2007 20:34

Idag fick jag en överaskning av Linus:) Prinskorv ,, han är såå goo min Linus :)


nu ska vi äta!! Linus har gjort mat, inte illa...


gick bra att jobba blev inte många timmar, skjutsade veronica till jobbet åxå. Imårn är de åxå jobb, men börjar halv 2 så lite sovmororn.. niiice..


hare nu är de käk!!

Av mly - 17 december 2007 13:57

Nu är de lunch!

Blir sallad a´la Coffe House:)

ska hämta upp Veronica nu..

see ya

Av mly - 17 december 2007 13:16

*andas ut* pheewww....


Har just kommit hem från tandläkaren...

Satte mig i väntrummet med hjärtklappning, Törnqvist, din tur!

Satte mig i den hemska stolen och var tvungen att gapa mycket stort, när jag låg där kom jag på, o nej ja glömde byta om innan ja åkte ! haha.. hade ett linne och en luctröja på mig, inte ens Bh haha.. Inte för de spelar nån roll men tanken slog mig :)

Hon stoppade in sånna därna äckliga hårda saker i munnen och skulle fota. Aj vad de gör ont.


Sen fick man se mina tänder op en dataskärm, jag blve rädd att ja hade hål för hon började kika på en speciell tand. Men tydligen så var de en tidigare lagning.... Var tvungen att fråga !


Sen tog hon fram den där läskiga skrap grejen för tandsten, hon skrapa i kanske 1 min max, de kostade 220:- hehe.. sanslöst..


Men dom har börjat med sån därn tandförsäkring här nu också, så hon klassade in mig i en klass, hur bra tänder man har då. Sen får man betala per autogrio eller för 2 el 1 år direkt, då har man fri tandvård under de året/åren om de skulle hända nåt. Det är bra.


Så glad som en nötkärna gick jag därifrån och behövde enfast betala 850:- Billigt *skratt*


Ska tillbaka om 1 år, ja har nåra små hål, men inget att göra åt dom förutom att använda tandtråd, vilet man är super bra på föra veckan efter man vart där. Men denna gång ska jag försöka hålla mig till att göra de varje dag. Jag vill ju faktikst inte laga, de gör ju ont.


Men jag överlevde och det är jag mycket glad över.


Av mly - 17 december 2007 11:51

TANDLÄKAR SKRÄCK

då kom denna upp!!!

gaah

Av mly - 17 december 2007 11:41

Nu är det bara 60 min kvar tills jag ska pinas.

Det känns ungefär som om jag inväntar

döden!

Hjärtklappning har jag också, detta är inte bra

för hälsan.

Av mly - 17 december 2007 10:42

helu..


Idag blev man väckt av telefonen:/ Gaah... Norberg ringde hundra ggr typ, första gången missade jag de, ringde sedan upp.. Jobba idag, är igentligen ledig men Mats kunde inte jobbs! Men jag har lite grejer att fixa så kommer in när jag är klar med dom. Mats börjar inte förrän 16.00 så jag förstår inte stressen :) hehe..


Idag händer de!!!!


Jag ska till Tandläkaren, Gaah jag är rädd för sånna. Usch och ja känner p mig att jga hr hål. Har inte vart där på nästan 2 år måste det vara, de var bra sist då sa hon ja men ses om typ 2 år då. SÅ nu blev jag kallad. Första gången jag är i Sundsvall, hoppas dom är snälla..


Jag ska även posta ett kort idag, de är ju en rackare som fyller år im årn :)


Nää nu ska jag äta lite frukost, ja skulle även hämta Gunilla, hon behövde skjuts! Så hinner äta lite innan...


Önska mig lycka till hos Tandläkaren! Det behövs......

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards