Alla inlägg den 28 december 2007

Av mly - 28 december 2007 23:20

haha ja vill ha detta som mitt VISA

Skulle ha haft massa miljoner på det då.. Men attans, har ju ett annat VISA. Detta funkar inte så bra på klädaffäerna tyvärr.. men men!


Va en trevlig kväll i alla fall, dom åkte just hem!

Ja är tröttis och frusen. Sänkte alla elementen här hemma imorse för ja höll på att svettas ihjäl o nu är ja frusen, men hellre de...



natti

Av mly - 28 december 2007 17:49

Kalle och Veronica kommer hit ikväll och ska leka med oss.. haha...

Vi ska spela vårt nya monopol och äta kyckling gryta... :)


Linus o ja ha rjust vart och solat nu ska ja hinner duscha å greja mig innan dom kommer!!


ha en skoj kväll



Av mly - 28 december 2007 17:18

Har varit på REA en timme idag. Det räckte, gud vad folk trängs och slåss om grejerna. Kaotikst på GIna Tricot och jag tyckte dom typ bara hade gamla kläder framme!


Jag shoppade loss på


(förlåt Frida)


Jag hittade ett par byxor jätte fina. Typ mörkbruna kostym, capri byxor, har tänkt att ha dom med strumpbyxor under nu...ord: 599:-

En jeanskjol, längre modell, alltså typ till knäna. Jätte cool. ord pris 599:-

och ett linne jätte fint med mönster och V-ringat och snöring under brösten.ord pris: 349:-


vet ni hur mycket jag betalade? :)

580 kr ......


Ja är mycket nöjd!

Av mly - 28 december 2007 14:09

idag har vi gjort ganska vettiga saker endå. Eller jag.... Plockat massa hemma, tvättat massa osv..Vart å handlat på Willys. Var även in på Kahl och letade fina te muggar men hittade inte dom vi sökte, men nåra flera affärer blev de inte, vågade inte ens fråga Linus. Han ogilar sånt verkligen.. Jag frågade om vi skulle gå in på nya MIo.. Då fick ja svaret, Vill du verlkigen det??

 Nee men ja hade väl inte frågat annars :) så de blev inget sånt...


men men.. Har just lagat egen pytt i panna i alla fall....!


Linus grejar med schemat. Tar mkt tid. Så ja funderar på att åka ner på stan och kika på lite reor! Det är i alla fall kul :)


Ikväll kommer nog Kalle och Veronica hit. Skojist

Av mly - 28 december 2007 09:02

go´morrron


Varför är det så att när man är ledig vaknar man ofta jätte tidigt? Jag vaknade kvart över 8 idag :) Gick och satte på en tvättmaskin och sen satte ja mig och läste bloggar :)

Nu lät de även som Linus vaknade till, skoj :) Men de är ganska mysigt att få sitta uppe lite själv först ( läsa bloggarna ifred ) hihi


Ja fick ju new body underkläder av mammsen och pappsen, välrdens skönaste verkligen. Man känner inte att man har dom på sig,,,, deras hipsters, oohh i like....


Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards