Alla inlägg den 30 december 2007

Av mly - 30 december 2007 23:21

Alltså, tur man inte betalde för den där filmen. Den var ju inte direkt bra heller !!! hmm, vissa gillar väl sånt dära.. :) men njjae ingen höjdare.... Rikitg B film!


Nä nu blir det läggdax. Natti

Av mly - 30 december 2007 21:51

Läst skvaller och ätit mandarin. Linus har gjort schema för nåra veckor framåt bravo!


Nu ska vi se en film Dorm Daze, vet inte vad det är för nån. Men en komedi i alla fall, verkar skoj!


Jag är hyffsat trött så blir väl sängen sedan efter filmen. ska ju jobba imorron 11-15. Sen blir det hem och fixa sig inför kvällen.


Film tajm----->          

Av mly - 30 december 2007 20:09

Vilken härlig film! :)

Så bra....


Av mly - 30 december 2007 17:04

Ni måste hjälpa mig att hitta en snygg nyårs frisyr, jag har hyffsat långt hår, lite etapper. Ja vil inte bara platta som vanligt o ha utsläppt, tipsa gärna om länkar eller bara skirv utförligt så ja kna greja det :)

Snälla!!

Av mly - 30 december 2007 15:09

Så ja. Nu har vi efterrätten klar till nyårsmiddagen imårn kväll.

Det blir vispad vaniljvisp med krossad dajm, som vi ställt in i varsitt whiskey glad i frysen. Så får alla som en egen glass :) Ska imårn kväll sen toppa med färsk mynta!


Fördrink:

Apple Mojito, tilltugg laxrullar 


Till förrätt blir det:

Löjromstoast


Till varmrätt blir det:

Grillad oxfilé, hasselbackspotatis och kantarellsås


Sedan de som jag skrev ovan då till efterrätt och sen en massa goda frukter


Mums man blir sugen redan nu ... :)


Till tolvslaget blir det massa champagne ! Yummie



Av mly - 30 december 2007 13:33

Idag har vi en så kallad mysdag. Man går runt i pjyamas hela dagen. Wee Like.. Linus liggre och läser sin nya bok han fick av min farmor och jag läser bloggar...


Micke kommer över straxt med lite grejer för nyår, jag ska göra efterrätten idag. Annars blir dagen lugn, så skönt!!


Vad gör ni en sån dhärn slappsöndag? Eller rättare sagt, Vad ska ni göra på nyår??

Av mly - 30 december 2007 11:59

Linus fick bla en sån härn i julklapp av mig  


Mums vi har gjort egen juice varje dag... Äppel jucie, aplesin idag är det blod grape juice.. Mums!! Nu hinner ja inte skriva mera ska äta frukost, hård macka med keso, avokado och körsbärstomat ..Yummiee!!

Av mly - 30 december 2007 00:32

Nästan glömt och blogga idag!


Har knappt vart hemma känns de som.. de får vi ändra på tills imårn, får bli en slappar dag då, iallafall lite.....


Idag har vi hälsat på Ingrid, Lilnus mormor. Åkte sedan till Birsta, Linus skulle in på jobbet en sväng. Sedan gick vi in på Indiska för att heja på Veronica, men nää ingen Veronica där? Hmm


Mötte upp Micke och Marina och nyårshandlade inför nyår. Åkte hem och bytte om, åkte till Lasse & Gunilla på middag... Sen bestämde vi oss för att gå hem strax efter tolv så kom just hem från en vansinnes gå färd ifrån dom. Jag hade mina svarta stövlar(inga promenadskor direkt), de är isgata ute, så ja höll på att halka, ja ja skämtar inte kanske 50 ggr!!! sinnes....


=) men men hemma hel i alla fall...

Nu blir det sängen!


Natti

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards