Alla inlägg den 18 december 2007

Av mly - 18 december 2007 20:35

Ny duschad å sitter och väntar på maten:) I och för sig jag som gjort den men den står ju ugnen!


Gick bra at work idag.... 


Föresten, YTT, din kommentar fanns ej, du måste ju skriva in säkerhetskoden!! Burman kan lära dig :) *skratt*


hare

Av mly - 18 december 2007 12:31

Dom är så himla lika

sjukt lika sina föräldrar:)


Av mly - 18 december 2007 11:52

Duktig jag är, i och med att jag jobbar sent ikväll, eller senare än Linus i alla fall så har jag förberett middagen nu så den är klar...

Det blir pasta med sweetchilikyckling, så nu är det bara för Linus att  hä på riven ost och sen ställa i formen i ugnen... Allt annat är klart!

Ja känner mig dukitg, typ som en mamma :)

Av mly - 18 december 2007 11:12

RÖSTA RÖSTA !! :)

Av mly - 18 december 2007 11:00

Hmmz, Igår var det typ -10 grader och idag är de plus 4 grader. Vad fort de vänder... Dripp dropp låter de utanför fönsret, all snö från taket droppar ner.


Jag är trött och torr i ansiktet, som vanligt! Men men.. Måste gå och sola nån dag, prata om de igår när vi gick och la oss att de måste vi ta i tu med!

>förra året vid den här tiden, solade jag typ för mycket.. nä men kändes som de..


6 dagar kvar till Julafton, skoj! Jag blir som ett litet barn.. hihi...

Vi åker ju ner till min familj på söndag efter jobbet, och firar där.. Kommer hem sen på juldagen på eftermidan, så firar vi här med Linus familj...Sen är det upp och jobba annandagen som gäller !! Phheew..

ingen lugn jul direkt... men men


Burr ja fryser trots plus graderna, måste ta och leta upp en tröja och sen äta lite frukost.


hejs

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards