Alla inlägg den 4 december 2007

Av mly - 4 december 2007 22:36

tjooflöjt....


skulle blivit chinabox idag men man vet aldrig hur lång tid de tar att få maten, bilen är kasnke trasig, tlasig ;) eller nåt annat. Linus var hos bäck, så ja lagade lite kycklingsallad, så hann ja även duscha sen kom han hem då åt vi!! kikade även på betty, som vanligt=)


ja åt annanas efter maten, nu kliar de runt munnen.. aaoohh.......

Av mly - 4 december 2007 12:27

Sitter och plattar håret nu, man måste ju börja nånstans : ) börjar jobba om 1 timme.. Ska väl sminka mig lite åxå,,, men ska hitta min jobbar tröja först! ha en trevlig dag alla, hinner nog ej blogga nå mera innan jobbet!


men lämna en hälsning vettja :)

Av mly - 4 december 2007 12:10

Love You

Mina Älsklingar

Av mly - 4 december 2007 10:51

Tjoo hej!


Blev visst inget bloggande igår såg ja, hände inte så mkt vi åt mat och kikade på ugly betty! Både linus och jag var ganska trötta( ja fick huvudvärk) Så vi la oss hyffsat tidigt. när man vaknar idag har han redan åkt tilll jobbet : ( Men man fick i alla fall en puss i morse de minns jag!


Jag är lika trött som vanligt fast man börjar lite senare idag. jag förstår inte hur ja inte kan vara pigg när ja får sova hur länge jag vill?


Vi har ju tydligen bröjar med jultröjorna på jobbet nu. Kul, ja hade inget linne under igår så bh syndes igenom ganska mkt, men inte fasiken sålde jag bättre för de :) haha... Snart börjar väl jul ruschen!

i helgen ska älsklingen och jag vara barnvakt till Maya, ska bli super gosigt!


Nä nu ska ja ta och äta en hemmagjord macka med skinka! Yuuimme

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards