Alla inlägg den 10 december 2007

Av mly - 10 december 2007 18:59

Tjo,


Jag hämtade Veronica och vi bestämde oss för att baka julgodis. Bra idé..

Handlade lite ingredienser som behövdes..


Vi bakade kola






Choklad Tryffel

 



knäck

 



Vi kan nästan öppna eget:)


Det var lite kladdit men, bilden får tala för sig själv:)



Linus godkände i alla fall godisarna. Choklad tryfeln är det baileys i, så man blir nästan full *skratt* skoja! Vissa kanske...


Skit mysig dag tjejen. Vi lär ju baka mera knäck, den lär vara slut till imårn.


Föresten, Pytten gick igenom besiktningen idag. Nu är det bara att köra med den. Va skönt! Blev inte så dyrt att laga den, pheew,,,


Nu ska vi äta lite mera, jag har lagat fläskfilé wook, Veronica åkte just hem, Kalle kom och hämtade henne!

Av mly - 10 december 2007 11:25

tjoo flöjjt


Kom på att m,an ska kanske posta julkorten åxå, lika bra att posta dom i god tid. Så dom hinner fram! Jobbar jå så mkt sen då kanske man missar de.


men har inte allas adresser=( finns ej att söka heller... har man hemlig?=(

jaja får leta ett tag till...

Av mly - 10 december 2007 10:34

vad jag ska ha för rubrik :)) haha


Linus började 8 idag vilket gjorde att han gick upp vid kanske kvart över 7 eller tjugo över 7, strunt samma, när han åkte precis innan 8 var jag tok pigg! Gick upp och tog med mig täcket och kudden in till tv rummet och la mig och kikad epå nyhetsmorron, efter 15 min sov ja igen.

Vaknade just och nu har ja legat på så många kuddar att ja fått ont i nacken!! Ajjabajja


hur som haver, en stel nacke går väl an ... äter lite frukost nu i alla fall, gottis! Mina limpor som jag bakade börjar att sina, kanske får baka flera?


idag ska pytten besikgas de var sån där att man får komma när man vill mellan 13.00-15.00 ska dit då. Hoppas de går bra idag! Jag ska ta och ringa Lasse nu ja, eller jags ka äta upp först, ingen panik :)


massa snö ute ( enligt mig), så här mycket brukade vi ha som mest i etuna typ!


nää nu ska jag ringa lasse och s evart denna dag tar vägen !

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards