Alla inlägg under december 2007

Av mly - 13 december 2007 17:53

`Kom med lite tips, vad man kan göra med kyckling...

Vi ätyer nästan alltid kyckling, men de blir ofta kycklingsallad, inge fel med de. Men kul med lite variation också!


Hur gjorde man den där Sweetchili kycklingen Veronica?? Den var ju tok god.. Ska smsa Friday och kolla med henne, du kunde väl åxå de receptet?:) Svara på mitt sms nu, tänkte ju laga de till kvällsmat...


Andra tips med kyckling, skriv gärna !!

Av mly - 13 december 2007 14:56

ja vad tror ni, vilken är bäst?

Det visar sig...


Jag har sovit sen klockan halv 11 tills nu.. Vaknade och var super hungrig, så nu blir de  lite makaroner o köttbullar, och en milkshake till efterrätt=)

Av mly - 13 december 2007 10:59

Nä, blev inge jobb för mig idag. Jag var nog en trafikfara när jag körde till jobbet imorse. Vet att det är mkt att göra på jobbet nu, men kan tyvärr inte råför att jag inte kan göra något=/ helt köd i huvudet åxå blir man av att man drar upp axlen och spänner sig hela tiden:(


nä ska sätta på en film och vila lite.

Av mly - 13 december 2007 08:29

Idag är jag som en robot!

Måste vrida hela kroppen om ja ska vända mig om!

Går nog icke så bra att jobba, ska ringa Norberg sedan och s eom jag kan göra något på kontoret. Besvärligt!


Nu ska ja äta en macka....

see yaa

Av mly - 13 december 2007 08:14

Jag har blivit utmanad av Veronica att lista åtta saker som jag vill ha av tomten!


  • Parfym , Helst Naomi Campbell Cat Delight (At night)
  • Pyjamas
  • Halsband i guld, där det står; Emily
  • Presntkort på IKEA
  • Presentkort på SPA
  • Underkläder
  • Saker till lägenheten
  • Och masssa mera som jag ej kommer på nu :)

Jag utmanar Friday !! :)

Av mly - 12 december 2007 22:55

Vi ska handla gran.
Eller Linus verkar jobba länge(inte enligt schema) men

han kör ju sitt eget!

Jag jobbar i alla fall till halv 8, så jga ska banne mig

fixa en gran tills imårn.

Så jag kan klä den på fredag:)

Måste kirra lite julmusik tills jag ska klä

granen. Det är ju ett MÅSTE:)

Av mly - 12 december 2007 22:43

Inge bättre än i nacken=( fattar inte hur det kan sitta i så här länge. Känns som värsta vippplerskadan ju!! Går ju även upp i huvudet åxå i och med att man går å spänner sig och drar upp axlen för att det gör ont!


Får väll se hur de blir, men hoppas de blir bättre snart.


Har just duschat , ska se lite Betty strax. Linus är snart klar i duschen tror ja!


Ja mamma, ja kan ta med lite jul godis till er:) får lägga undan så ej Linus knaprar i sig alla :)

Av mly - 12 december 2007 21:19

tjoo


Vet ni vad det blir för mat idag?


Våfflor



gott va? :)


Nä nu msåte ja ut i köket och göra en till. blir glass, sylt o grädde till!


Yummiee...

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards