Alla inlägg under december 2007

Av mly - 6 december 2007 01:07

tjohejsan


sitter och fördriver tiden på massa kuliga sidor. har skjustat ner killarna på krogen för en stund sedan. Tänkte att de är ingen idé att ja lägger mig, kommer ändå inte hhinna somna inom 50 min, kan lika gärna hämta Linus då igen. snäll man är va??=) men de är klart man vill ju ha hem han igen haha..


vi fick även se vart freddi bodde, bra besrkivning freddi :))


söta badankor jag hittade va? synd man inte har ett badkar hihi

eller söt å söt vet ja inte men cool, linus kunde ha fått dom om han hade velat haft badanka vill säga, men nja tveksamt. Då skkulle jag velat haft en sån därn som frida har, en rosa med radio :)) thihiiih


nää nu ska ja ta mig en klunk julmust!!!

Av mly - 6 december 2007 00:34

Kika va fina käder och dom är faktikst från H&M :)

Av mly - 5 december 2007 22:35

killarna spelar wii och dricker för fullt i tv rummet.. ja satt med ett tag o va trevlig men nu får d evara nog. Chanel blev instängd i biljardrummet åxå för freddi tål inte kisse katter. Så ja sällskapa mde henne där inne nue. Jag ligger på biljardbordet och bloggar :9 dock lite obekvämp för nacken..Aoooo!!!!!!!!!!!!

Av mly - 5 december 2007 21:22

aj Aj AJ... synd om mig!! :(

Inge kul alls.... Ja orkar inte höra nån mat, så linus är iväg o handlar mat...


Han o nåra kompisar ska sitta här å spela lite wii och festa typ. Sen blir de väl utgång för deras del. ja ska ej med... orkar inte! Har ju jobbat hel dag idag :) då är man trött!! haha...


börjar inte förrän kl 4 imårn..Niiice!!! Sovmorron  så skönt, kunde inte sova i natt alls....


ha en trevlig kväll

fel

Av mly - 5 december 2007 08:25

inte konstigt att man är trött så här tiidigt va? skrev in fel säkerhetskod flera ggr just. Bra Emily


nu sitter ja i alla fall o äter smörgås. Hungrigg!!


ha inte sett röken av chanel på morronen, hon är en sömntuta iofs. Kommer aldrig upp så här tiidgt, förut gjorde hon det men nää nu ska de sovas=)



Av mly - 4 december 2007 22:36

tjooflöjt....


skulle blivit chinabox idag men man vet aldrig hur lång tid de tar att få maten, bilen är kasnke trasig, tlasig ;) eller nåt annat. Linus var hos bäck, så ja lagade lite kycklingsallad, så hann ja även duscha sen kom han hem då åt vi!! kikade även på betty, som vanligt=)


ja åt annanas efter maten, nu kliar de runt munnen.. aaoohh.......

Av mly - 4 december 2007 12:27

Sitter och plattar håret nu, man måste ju börja nånstans : ) börjar jobba om 1 timme.. Ska väl sminka mig lite åxå,,, men ska hitta min jobbar tröja först! ha en trevlig dag alla, hinner nog ej blogga nå mera innan jobbet!


men lämna en hälsning vettja :)

Av mly - 4 december 2007 12:10

Love You

Mina Älsklingar

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards