Alla inlägg under december 2007

Av mly - 17 december 2007 11:51

TANDLÄKAR SKRÄCK

då kom denna upp!!!

gaah

Av mly - 17 december 2007 11:41

Nu är det bara 60 min kvar tills jag ska pinas.

Det känns ungefär som om jag inväntar

döden!

Hjärtklappning har jag också, detta är inte bra

för hälsan.

Av mly - 17 december 2007 10:42

helu..


Idag blev man väckt av telefonen:/ Gaah... Norberg ringde hundra ggr typ, första gången missade jag de, ringde sedan upp.. Jobba idag, är igentligen ledig men Mats kunde inte jobbs! Men jag har lite grejer att fixa så kommer in när jag är klar med dom. Mats börjar inte förrän 16.00 så jag förstår inte stressen :) hehe..


Idag händer de!!!!


Jag ska till Tandläkaren, Gaah jag är rädd för sånna. Usch och ja känner p mig att jga hr hål. Har inte vart där på nästan 2 år måste det vara, de var bra sist då sa hon ja men ses om typ 2 år då. SÅ nu blev jag kallad. Första gången jag är i Sundsvall, hoppas dom är snälla..


Jag ska även posta ett kort idag, de är ju en rackare som fyller år im årn :)


Nää nu ska jag äta lite frukost, ja skulle även hämta Gunilla, hon behövde skjuts! Så hinner äta lite innan...


Önska mig lycka till hos Tandläkaren! Det behövs......

Av mly - 16 december 2007 19:13

Såg just American Pie: Beta House, den var skojig :)

Se den vettja !

Av mly - 16 december 2007 14:34

uscha, varken Linus eller jag drack så mycket igår eller i varjefall inte jag. Men båda två har börjatr mått dåligt idag och har lite smärtor här å var=(

Hoppas de inte är magsjuka på G :(

Linus sover i soffan brevid mig här nu och Chanel sover brevid på julpapper hon snott till sig!! hmm jag som försökte slå in paket och hon rev sönder dem.. Typiskt..


men vi gillar dig endå katten!

Av mly - 16 december 2007 11:11

Igår var det Julfest med jobbet på Medvind.

Det var gott:) Men det gunga lite granna!

Här kommer lite kuliga bilder.


 

 Hehe, snygg bild på mig och Norberg


 

Romanique, Viktor och Larsson Smajlar upp sig :)


 

Madde posade även för bloggen(förväntar mig kommentar nu tjejen) :)


 

Norberg



Linus och Viktor


 

Kalle, Freddi och Staaf hemma hos Hasse innan vi kom ombord

på Medvind


 

Hasse


 

Efter vi kommit i land med båten, drog vi vidare hem till Hasse igen. Där fortsatte festandet!


 

Fredrik, Norberg och jag hänger i baren på båten


 

Hemma hos Hasse sitter Carro i knäet på Jonas!


 

Christoffer skötte kvällen alldeles perfekt.

Här hinner han dock med att pussas med sin Emma:)


 

Emil och Veronica



Kvällen var mycket lyckad i alla fall. Men vi höll inte på att komma hem. Linus hittade inte sin jacka när vi skulle gå från Hasse! där i låg våra hemma nycklar.. Too Bad!! Men storebror hittade dom åt Linus, Bra Micke! Tack.


Nä nu ska vi äta lite frukost!!




Av mly - 15 december 2007 15:15

tjoo


då var dagen ärenden fiaxde då.. JUlklapaprna är klara! Phheww..

Ja hittade även en bolero !!!Wiie...


var även in på systemet och köpre god cider, sån där sara och evronica vet vad jag menar. eller hur ?=)


Nu äter vi lite mat.. Sen ska jag fixa mig...

Kommer att ta med kameran ikväll och imårn kommer de massa bilder :)))

Av mly - 15 december 2007 09:48

God morron alla glada.


Snart bara 1 vecka kvar till jul..  Tiden går så fort! Det är väl bra eller nä de är kanske inte bra. Ähh, ja vet inte :)


Granen luktade så gott och såg så fin ut när jag vakna i morse, Mysigt!

Min älklsing sover fortfarande, han har snart sovit i 12 timmar, men de behöver han. Arbetsmyran!! :)


Idag är det sista klapparna som gäller. Sen svira om till Party clothes, alltså jag har fortfarande ingen koll på vad jag ska ha på mig, tror ja!

Big Problems! Jag behöver en bolero, nån som har en att låna ut till mig i en lämplig storlek som kan passa? :) Vore tacksam..


Nu kurrar de i magen, ska kolla hur trött Linus är. Lasse och Gunila skulle komma och låna pytten, dom kommer nog snart!


Ojjjjj föresten vad granen dricker vatten.. Vi har en kanon bra julgransfot som de är ett flöte på, när flötet är nere behöver granen vatten. Jag vattna massa igårkväll och nu är flötet nere igen! Phhheew att jag såg det, vill ju inte att granen ska dö.


Hare så länge!

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards