Alla inlägg under december 2007

Av mly - 26 december 2007 18:04

tjo hej!


Idga har man jobbat annandagen, nu är den över, har vart mycket spring idag, previs som en annandag ska vara på jobbet!!

Fick sluta 45 min tidigare, snäll... Jag var riktigt trött!


Har just duschat och satt på mig min nya pjyamas och mina nya toffler, känner mig jätte mysig! Väntar bara i Linus nu. Undra när han kommer hem.

Jag ska göra spagetti och köttfärsås till kvällsmat!


Vi började och kika på dom där dvderna ja fick på mig själv, haha Luciatåg på dagis, haha.. så skoj! Nästan så man skäms.. Nää ja tycker de är skoj! Vi ska väl kika vidare idag :) Ass skoj!


Nu ska ja smörja in mitt torra face!


Hörs

Av mly - 26 december 2007 05:54

Då var det dax att fara till jobbet då. Ska hämta upp Sandra åxå!

Bilen står på där ute och gör sig klar, burr det är kallt! Och jag har blivit super torr om läpparna=( dom har spruckit... Hm...


Ha en rba dag och gör massa bra fynd nu!!!

Av mly - 25 december 2007 22:35

God fortsättning får man väll säga!


Tillbaka på bloggen då efter lite julfirande. Hoppas ni har haft det lika bra som vi har haft! For ju ner till Eskilstuna eftr vi jobbat klar den 23 dec, var nere till 01.00, familjen inväntade oss :) La oss ganska fort. Firade jul sedan med mormor o morfar och farmor och min morbor(gudfar) Göran och Wannapa och mitt gudbarn Joakim.


Väldigt trevligt med mycket god mat och alldeles för många klappar! Alla julklappar var kanon! Att alla har kommit på så bra grejer. Helt sannslöst, tack en än gång!


Var en mysig lugn kväll igår i alla fall, alla var ganska trötta. Myste bara och små pratade, min syrras kille kom åxå över, Martin, super go kille!


Vi åkte hem vid 12 idag efter att ha åkt iväg , ringde Wille och påminde att vi hade glömt Linus kostym, de var bara att vända :)


Var hemma vid halv 5, lämnade paketen hemma och for till Linus föräldrar där vi skulle fira jul med dom och Chanel var ju där åxå! Blev mycket god mat där med. Och mycket bra klappar! Tack!


Kom nyligen hem, börjar jobba om 7,5 timmar........ Håller på att packa upp julklapparna och kikar igenom alla!! Skooj: )


Har tagit på mig min nya pjyamas ja fick va Linus med, man känner sig super mysig! hihi Nu ska vi kika på lite filmer på MIG :) Ja fick typ 35 dvd skivor som pappa har bränt över från videoban till dvd som vi filmat på mig genom alla tider, super skoj! Allr ufrån Melodifestivalen i skolan när ja var 11 år till Gothia cup final och när jag var med på lilla sportspegeln när ja var liten! Super kul julklapp, mycket uppskattad tack!


Här följer lite bilder från vår jul i eskilstuna:


 

 Wille på julaftonsmorron. Snygging!! :)



 

Mamma, Svärmor och Linus Älskling :)



 

Pappa spelar julmusik på guitarren och farmor och mormor sjunger för fulla muggar.




 

Lille tomtenissen, Joakim



 

Ja vill inte ha på mig mössan längre, men ett tag fick den vara på allt!




 

Mössan är av här med, men visst är han lik Viktor Janzen? ;) Backslick *ler*




 

hej hej tomten!




 

Jag och Linus....




 

Gudmor och Joakim





 

Syster Yster, Isa




 

Brorsan spelar lite Guitar Hero ....



ja det var vår jul i eskilstuna.. Nu ska vi tare lite lungt!

LInus ligger här breve och läser en bok han fick av min farmor, den heter stora fräckisboken, as kul=)



Ha de bra nu! Shoppa inte slut på allt på Gina Tricot på Rean nu, ja vill åxå hinna, ja är ledig på fredag :)

Av mly - 23 december 2007 07:58

God Jul Alla!


Av mly - 22 december 2007 22:01

Tjo hej!


Idag var de spring på jobbet, jag fixade glöggen och serverade den! Bra Em. efter jobbet åkte vi till Lasse och Gunilla, det var ju Lasse dag idag. Så vi åt lite mat och grattade honom. Gossade massa med vår prinsessa Maya åxå.

Nu håller vi på att packa inför vår tripp till söder. Och Chanel har sina aningar om vad som ska hända, hon pratar massa och är super busig!


Hoppas vi komer iväg till halv 9 imårn som senast...

Nu ska jag hoppa in i duschen ( Sofia, nu kom det igen, Hoppa in i duschen, visst) ? Har du hoppat nåt på sistone? :)


ha en trevlig kväll alla, dan före dan för dopapre dan!



Av mly - 22 december 2007 08:53

Snart är det Julafton och vi jobbar varje dag fram tills dess...

Lär blir en hel del spring idag. Ikväll ska vi till Lasse och Gunilla, Lasse fyller år! Hipp Hipp HURRA HURRA!


Jag är som en tomat i fejan! Haha där fick man för att man ville bli brun :)

Nä nu ska ja packa sista grejerna sen ska vi hämta Romanique.


Have A nice Day!!
Av mly - 22 december 2007 00:25

dagen blev inte som planerad, jo till en början.


Åkte ju till Birsta och skulle uträtta lite ärenenden, hittade en jätte fin klänning på Esprit och en röd tröja åxå som ja köpte!


Köpte även 3 julklappar till chanel, hoppas hon blir glad. Handlade lite stuffs på willys sen åkte jag hem, på vägen hem kom ja på att ja kunde ju skjutsa Gunilla och Lasse som skulle bort till Harriet och Hans Erik, Harriet fyller år som dom skulle fria henne. Så ja åkte för att hämta Lasse och Gunilla... Gick in ett tag och väntade för dom var inte klar.. Så ringer Harriet och frågar om jag åxå vill följa med. Hon är så underbar Harriet. Så snäll.. Helene hade ju kommit hem till sundsvall från stockholm(deras dotter), de var ju ett tag sedan vi sågs, så hon skulle tycka det var jätte kul om jag vilje följa med till dom idag!


Så jag hämtade mina nya kläder i bilen och dressade om. Jätte trevligt och mycket god mat!! Kul att träffa dom, inte allt för ofta det händer :)

Sen åkte ja hem och linus kom efter 23...


Nu ska vi kiak vidare på en film som vi börja kika på igår....

upp och jobba imårn och hela helgen sen far vi till Etuna och Lasse och Gunilla ska bo här med Chanel medans vi är borta!


Natti natti

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards