Alla inlägg under maj 2008

Av mly - 27 maj 2008 13:08

Min lunch idag blev MAX! illa av mej ja är så dålig.. men orkar inte laga mat plus att jag snart ska vara hos Alexandra med familj... Så köpte med mig mat hem!


smörgåstårtan är beställd....


köpt en ytterligare present till linus idag... så nu är han klar! =)


nä nus ka ja äta maten sen åka till familjen Köhln....

Av mly - 27 maj 2008 10:05

Jag har blivit utmanad av Ida


5 saker på min "Att göra lista” idag:

1. Beställa smörgåstårta

2. Hälsa på familjenn Köhln

3. Hämta hyrbil

4. Packa

5. Vara ute i solen


5 dåliga egenskaper:

1. Envis

2. Att ja måste kolla spisen, dörrar, fönster 10 ggr ca... innan ja går ut

3. Har svårt att ta kritik

4. Har svårt att säga nej

5. Glömsk...


5 platser där jag bott:

1. Med mina föräldrar i Mora

2. Med mina föräldrar i Rothoffsparken, Eskilstuna

3. Med min föräldrar i övre Nyfors, Eskilstuna

4. Östra Storgatan, Eskilstuna

5. Sen hamnade jag i Sundsvall, där ja trivs toppen!


5 jobb som jag haft:

1. Servitris, Statshotellet Eskilstuna

2. Kyrkogårdsförvaltningen, Eskilstuna

3. Sister´s, Eskilstuna

4. El Giganten, Eskilstuna

5. El Giganten, Sundsvall

Av mly - 26 maj 2008 21:52

Jätte mysig kväll.....Veronica kom ju över och sen kom Linus pappa, Lasse åxå!!

Vi grillade kött och kyckling, champinjoner och majskolvar. Till de blev de hasselbackspotatis och sen sallad då...


Efter maten gick vi in och spelade Sundsvalls spelet. Vi hade aldrig spelat de spelet innan, de är ju precis som monopol fast med mkt mindre pengar... Men de var rätt kul! Jag var banken så dom anklagade givetvis mig för att ta pengar från banken fast ja inte gjorde de, bara för att ja nåra gånger råkade ta fel och ta 1 miljon när ja skulle ta hundra tusen=) men men...


Fikade paj med vaniljsås sedan.. gott gott i gott gott....


Nu har dom just åkt och ja ska slänga mej i duschen..

Ciaao

Av mly - 26 maj 2008 16:35

Tog en prommis med ipoden ner på stan och mötte upp veronica. Fint väder blev de så fick packa ner jackan i väskan.. Kikade runt efter en present till Linus hittade nåra stycken som jag hoppas blir bra. Så nu får det vara bra med den saken=)


Hittade även 1 grej till mig själv, ett par tre kvarts byxor eller vad sjutton de heter, militär mönster från Oneil.... de var rea :) endast 299:- Ord 699 :-.... mycket bra!! har kikat på dom förut så nu var man mer än värd att köpa dem=)


Veronica och jag åkte sedan hem hit, fikade glass med strössel på altanen i solen mycket skönt..


Sedan åkte ja och handla och Veronica hem.


Jag ska börja fixa inför middagen, lasse ska äta här ju. och även Veronica som just ikväll åxå är ensam .... tajming..kul=) Grillat gott...

Av mly - 26 maj 2008 09:55

Så nu har jag förberett lite för kvällen.

ikväll ska linus pappa, Lasse äta här... Gunilla är på Mallorca, så vi tänkte att han inte skulle behöva äta själv så mycket så idag bjuds de på grillat.

kycklingen är marinerad, kötte är fortfarande fruset så marinerar de sedan på eftermiddan...


Veronica verkar sova fortfarande.... ingen v inne på msn=)

Vakna nu tjejen, jag är ju rastlös:)

Av mly - 26 maj 2008 08:36

godmorgon...


Sitter och små kikar på vakna med the vice på 5an.... Lite kul faktiskt! Dom är rätt roliga och sen är det bra musik...


Idag ska jag ner på stan med Veronica och köpa en present til Linus. Men så svårt att veta vad jag ska köpa....


Nu ska jag nog gå och göra mig frukost....

Av mly - 25 maj 2008 20:53

Fick denna bild skickade till mig av

Romanique. Hon frågade om det var min bil

hon sett i Vasastan ? ;)

Och visst var de det!! =D

Av mly - 25 maj 2008 17:32

Detta är väl mest till er, Sundsvallsbor.. Linus fyller år till helgen.. Ska fika smörgåstårta med släkten, Har ni något tips vartifrån som dom gör goda smörgåstårtor? Finns ju säkert överallt I Know.. men tänkte bara om nån kunde rekomendera nåt....... man kanju inte allt i stan när man lite ny..

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards